Never be affraid to dream!

12.03.2007., ponedjeljak

Dosta je bilo zajebancije! Cuvaj se strujnih udara!

Dakle, danas je ponedjeljak, 12.ožujka 2000 čak sedme godine i eto mene na faxu opet. Dosta je bilo odmaranja papaka i mozdanih stanica, vrijeme je da se pocne radit nesto. Nadam se da cu pocet:D Eto, ode mi dragi danas svojoj kuci :( Ja bi da je jos ostao ali eto...ne moze bas sve bit savrseno:)
Aha da...da pojasnim malo:) Sad tek shvacam da neke stvari nisam ni napisala:) U petak prosli smo Alex i ja se zaputili mojoj kuci, da se malo i on odmori od svog kraja i da malo vidi i ponjusi more:) Što smo pametno radili? A ono uobicajeno...gledali tv, dvd, malo se setali kraj mora, bili na kavi sa mojom dragom frendicom Gioiom i njenim deckom:) Jedva sam mu dala da primirise kompu jer mi je kompova i neta vec bilo preko glave dok je on kraj mene:))) (ccc, bas sam strasna):) Hm....jel to sebicno od mene mozda? Htjet nekoga, koga ne vidis cesto koliko bi htio, samo za sebe? Prigovarat cim se upali igrica misleci kako je to gubljenje dragocjenog vremena? Je...malo je sebicno...priznajem..mislim da je..makar truncicu..ali...ne mogu protiv sebe..trudim se....je neki pomak...nes sitno je:) ali..uvijek se javi ono pitanje: Pa jesam li mozda dosadna? Razmislja li on mozda dok se igra dal je meni dosadno dok se on igra? Oce mi otkinut glavu ako mu sluuuuucajno spomenem to igranje i sl...Svaki covjek treba svoju slobodu...to je nesto sto nam je jako dragocjeno...sloboda. A sve do jucer ja nisam shvacala da zapravo ja njemu ogranicavam slobodu dok sam tamo...sto, kad malo bolje pogledas i je istina u neku ruku....Mozda malo grubo zvuci to tako.....ali...Ali opet...razmisljam si gledajuci sebe...Pitao me dal sam ja dok je on bio tu kod mene nesto mozda odgodila napraviti (da se tako izrazim) zato jer je on tu. I malo sam razmislila i rekla NE. Sto je i istina....A sve i da sam nesto planirala to bi naravno da odgodila, nema uopce nikakve sumnje:) To da ga vidim svaki dan, to bi vec bila druga stvar....bila bi i ja malo ajmo rec normalnija...nebi sigurno pizdila za te igrice (a jednu cak i ja volim odigrat)...neke stvari bi mi bile sasvim normalne (evo npr...da kaze e, danas ne mogu, idem nes kod frenda ili sl)...e, ali ovako...ovako sam ja zvjerka:DD Al to je samo zbog toga sto zelim cim vise vremena provest s njim...nadoknadit ono kad se ne vidimo. Ma...poboljsat cu se ja...:) Nego....
Počeo taj fax....i vidjeh svoje kolegice drage na faxu koje su prvo se usudile pitat GDJE SAM JA UOPCE PROSLI TJEDAN , a zatim su spomenule da mi svaki dan citaju blog:) Na sto sam se jako razveselila i evo pozrdavljam moje dvije predrage kolegice (ne znam dal smijem ime pravo napisat, a valjda smijem, ako ne cu izbrisat) :) Nikicu i Sunčy :) i itajte me i dalje, mozete s vremena na vrijeme i ostavit koji komentarcic, nece vas nestat:P
Što se jos danas zanimljivo dogodilo? da...pa eto STRESLA ME STRUJA dok sam prckala oko kabela na svom dragom, predragom, vec prahistorijskom laptopu starom 5 godina kojem kabel samo sto ne pukne! Jer taj kabel je bio netaknut pune 4 godine sve dok nije dosao u moje ruke i na moja koljena...otada se ta zica vrtila na sve strane, lijevo desno, gore dole sve dok nije dosla u ovo stanje u kojem je sada..neopisivo je to...uglavnom...zice vire...i slicno i to je pravo umijece namjestit te zice da uopce dođe do kontakta i da mi normlano radi ta struja. Danas me zezao malo taj kabel...ja sam kopala po tim zicama dok nisam izazvala neki kratak spoj i dok me nije kresnulo malo..nis strasno ali sam se prepala...a moja draga cimerica Nera jos i vise..rekla mi je da ne diram vise to i da izkopcam to iz struje...a sto mi je drugo preostalo? Poslusala sam ju i pomirila se da cu ovaj tjedan provest bez laptopa, a uskoro i moba jer mi je punjac ili doma ili kod Alexa, nisam sigurna, a baterija ce krepat svakog trena. Zanimljivo nadasve.
Za 2 tjedna imam neki kolokvij iz ekologije pa valja i to malo nauciti...:) Eto, to bi ukratko bilo to...ziva sam jos uvijek...sad me strah se ic tusirat da me ne strese opet...ako je zaostao elektricitet:D (da me Alex sad cuje rekao bi da nisam normalna..:)) A ca ja znam sa tom strujom...ne znam ni fiziku...
Ste culi kad za predmet "LET AVIONA I UZGON NJEGOV"? :))))))))) Smijem se jos i sad :LOOL Moj bajan biser...pokusavala sam pogodit ime predmeta koji se bavi tim letovima zrakoplova i time kako on uopce moze letit, dijelovima aviona i sl...i sad...rekao meni Ale da predmet ima 4 rijeci i jedan veznik...i sad...od prvog bisera "ZRAČNA FIZIKA" (prevedeno, fizika koja se događa u zraku) , preko "Leta aviona i uzgona njegovog" - ne nije moglo biti "Let aviona I NJEGOV UZGON", nego je moralo biti UZGON NJEGOV:)))))) nakon dobrih desetak minuta i kešenja u gradskom busu dok su mi suze isle na oci od smijeha (a i covjeku jednom je osmijeh titrao na usnama mi se cini hehe), napokon sam dosla do konacnog rijesenja koje glasi ovako: "SUSTAVI AVIONA I ZRAKOPLOVNI MOTORI" :))))))
Priznajte da je puno jednostavnije ono "Zracna fizika" :)))))) Samo sto iskljucuje neke vazne cinjenice iz sadrzaja..kao sto su dijelovi aviona, sto su zrakoplovi, sastavi kotaca i sl.....te fore:) Ah......sta je je...nasmijali smo se definitivno:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.