Never be affraid to dream!

21.02.2007., srijeda

Muka po Nini i otklanjanje blokada...

Eto...prehlada me puca već duže vrijeme, kašljem ko...hm...uglavnom..gadno kašljem:) Organ po imenu nos se ne želi isprazniti....kao šećer na kraju dobijem stvari danas...(prijevod ako treba stvari = menstruacija) :))) - tako mi kažemo u našim krajevima:) Čeka me ispit iz sociologije...pa i to treba naučiti...dekoncentrira me prehlada, glava, nos, kašalj, bratova iritantna muzika koju nakon nekog vremena počnem vrtit u glavi...Moram seminar popravit jer, kako je rekla moja profka iz odgoja djece s posebnim potrebama "trebate prilagoditi zaključak, nema vam veze s naslovom" . Znači, zaključak mi nema veze s vezom i još joj neki vrag ne valja sa literaturom...ma mislim..dobit potpis kod nje je prava umjetnost...ali s obzirom koliko mi je vremena i "truda" trebalo da napišem ostatak seminara, kojeg sam započela pisat još ohoho...prije skoro 2 godine još mogu biti i zadovoljna što mi samo zaključak ne valja. Pozitivna stvar u svemu tome je to što mi je prošao PMS pa nemam više životinjsku želju za slatkim i općenito za jest, a i rekli ste mi da Alex i ja izgledamo podjednako stari pa sam baš hepi:) (baš sam ko dijete što se tiče godina, al ne mogu si pomoći) :)
Živcira me vrijeme malo...nek padne više ta kiša...ujutro je nešto rominjalo..nešto sitno...nek opali neki malo jači pljusak...to čekam! Jako volim kišu...:) Daje mi inspriraciju...Nisam već dugo takla svoj, ajmo reć..roman koji sam počela pisat još prije negdje 2 godine...stala sam na negdje 30-ak stranica i ne mrda..A bit će...:)
E sjetila sam se nečega...
Kreativnost.....zanimljiva tema nadasve....no neću o tome nego...
Evo jedan zanimljiv primjer kako otkloniti blokade u ponašanju....ako ste sramežljivi ili slično...
Pa evo...(isporobano na vl.koži)
dakle, nakon predavanja iz likovnog (još dok sam bila sa svojom starom godinom) odlučila moja draga Mirela šetati gradom sa otvorenim kišobranom...a sunce je bilo. I sad...ajde, ja ću njoj pravit društvo...i tako šetale mi pod tim kišobranom starim gradom u Rijeci...prolaze neki klinci...biće negdje...6., 7. razred...blijedo nas pogledaju i kažu:

"Ovo je sve blentavo" :) haha

Eto..što smo stariji...to smo luđi...:) jeste li vi ikad tako, na neki..neobičan način pokušali otkloniti blokade? :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.