Never be affraid to dream!

17.02.2007., subota

Ubiti se ili se pokopati?


Dakle, vidjeh ja račun od mobitela na frižideru...još neotvoren..i pomisih...ajd baš da pogledam prije nego ga tata otvori...da vidim dal sam uspila smanjit ispod 300 kn....
I tako polako ja to otvorim....uzdahnem duboko....i ostanem ŠOKIRANA!
Zašto?
Je li vam cifra od 678 KUNA govori išta??
Da, upravo toliko!!! JOj, strah me pomislit ako mi mama vidi taj račun...
Prodala sam ulaznice za Gibov koncert jer nisam išla..i to mi je 160 kn koje sam htjela čuvati za odlazak kod lipote, ali..odlučičla sam tih 160 kn velikodušno dat tati..isto tako velikodušno kao što sam i nabila tih 700 kn. Užas! Smučilo mi se, još mi je mučno......Help me GOD!
Ono, gledam....KAKOOOOOOOOO? ŠTAAAAAAAAA?
I nije mi jasno...kao što ni Hladnom pivu nije jasno što ona ne zatvara zubnu pastu...i onda shvati da je nikad nije ni volio...Čudesa..
Ručak je.....dobar mi tek.
.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.