Never be affraid to dream!

06.02.2007., utorak

Ajme meni

Dakle dođem ja danas na praxu moju dragu...drugi dan mi bio...moja kolegica Sunčica je danas popodne, pa sam ja sama bila ujutro. i pojavim se tamo vež oko 7 i pol pa sam se do 8 zabavljala malo s djecom. 8 sati je. a njihove učiteljice nema. 8 i 15...nje nema. Hm. Odem do pedagogice pitat gdje je ta žena...rekla ona da že ju nazvat i javit mi. Aha..nije se baš pojavila..ali ok...panika me uhvatila..ja tamo SAMA s djecom!! I šta da ja sad s njima radim? OK, spomenuli su mi neku igru šta su se trebali igrati danas..pacijenti i doktori i zubari i šta sve ne. OK, ajmo to onda, nakon jutarnjeg pozdrava. E sad...nije ni igra jednostavna. Sad bi svi htjeli biti zubari, doktori i portiri. O BOže! Ni nakon 3 izvlačenja nisu svi bili zadovoljni. OK NIna šta ćeš sada?
Glava mi je lagano pucala, od mog "deranja" nikakve koristi. Nakon bezbroj uzaludnih pokušaja uspila sma nekako prekinut igru, i umirit neke pojedince koji su bili povrijeđeni, plakali ili se tukli. da, bilo je svega. Odmor! AAAAAAAAAA! Hvala nebesima!
Otišla sam do svojih kolegica i pojadala sam im se tako da sam za sljedeći sat dobila pojačanje na neko vrijeme i bilo je ok..puno bolje nego prije. :) Likovni i hrvatski su protekli u karnevalskom duhu i naravno bilo je dernjave..kako njihove tako i moje. Autoritet mi je malo narastao moram priznati:) YEY! :)
I tako...noge su me ubijale jer sam stajala cijeli dan na nogama, trčala oko ovoga, onoga..znate šta je najgore? Kad vas pogledaju onako milo u oči i kažu "UČiteljice moooolim vas, mogu jaaa?" I sad ti reci ne. Moram i to naučiti...definitivno!
U ovom razredu nema Ajnštajna ali nema veze:) Jedan mali je talentiran u likovnom, sam mi se pohvalio:) e da sam sad na svom starom kompu umjesto "pohvalio" bi napisala "povalio" :))
I shvatih da su ova djeca jako napredna...znaju puno više nego što smo ja i moja generacija znali prije kojih desetak, 12-ak godina..
Jedan dečko čak ima i curu...Rominu iz BB ako se sjećate:) Jučer sam se skoro križat počela...Prijatelj njegov kaže meni...u vezi Romine..:"Ma on se oće samo posexat s njom!" Ja ostala paf. Ja tad nisam ni znala vjerojatno da sex uopće postoji:) A dobro, možda pretjerujem ali...nije baš da se moglo čuti tu riječ svaki dan, i to na nastavi od djece koja imaju 9 godina. :) A nije ni čudno kako djevojčice od 10-ak godina već ostaju trudne. I eto...dosta žalopojki za sada...napuštam ovo pisanje, bole me leđa i noge i idem učit i pročitat novine pa eto..pozdrav do sljedeći put:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.