Pravo i erotika

srijeda, 07.11.2007.

Post nakon dugo vremena

Ajme meni!!! Zahladilo, zazimilo, samo što snijeg nije pao, a ja još na vrhu bloga imam post o ljetnim praznicima!?!? Krajnje je vrijeme da to popravimo...
Puno se toga izdogađalo, puno se još treba dogoditi, ali blogovi su postali kao žuti tisak pa neću baš sve napisati.
Jutros sam shvatila da je aktualna tema samoubojstvo... Jedna blogerica je cijeli post o tome napisala, sinoć mi je kozmetičarka prepričavala priču od prijateljičine prijateljice koja se ubila.... Kad se sve zbroji, pričamo o tome zašto se i kako se netko može ubiti? Kako netko može sebi oduzeti život?
Iskreno, meni je to premorbidna tema za razgovor, pogotovo ovako rano ujutro, jednog prekrasnog sunčanog dana u mjesecu studenom. Rješenje je živiti život punim plućima, raditi ono što volite, voljeti sebe i ljude koji vas okružuju. Naljepše od svega je ljudima koji vas vole pokazati koliko im značite, a ljudima koji vas trebaju, čak ako ih i ne znate, pomoći. Najljepše je raditi na sebi u svrhu našeg boljeg sutra, biti tolerantiji, bolji, veseliji... Uživajte!!!

- 10:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #