~petak, 24.02.2006.

Ljubav je...

... kad se probudiš, a prva misao koja ti padne na pamet je onaj kojeg voliš...
... kad se točno možeš sjetiti svakog dodira, mirisa, izraza u njegovim očima...
... kad čak i ponovljeni poklon primiš sa smiješkom...
... kad je svaki san o njemu ipak manje lijep od stvarnosti...
... kad shvaćaš sve njegove mane od kojih neke želiš i moraš mijenjati, ali druge - prihvaćaš...
... kad ti njegova poruka natjera osmijeh ne samo na lice, već i u srce...
... kad ne samo da te neka pjesma podsjeća na njega, već znaš i zašto...
... kad iznova i iznova pregledavaš vaše zajedničke slike i ne možeš se odlučiti koja ti je ljepša...
... kad oboje imate grijehe iz prošlosti koje ste jedno drugome naučili oprostiti...
... kad se odrekneš nekih stvari u svom životu zbog njega - ali točno znaš zašto i nije ti žao...
... kad se želiš promijeniti i poboljšati - zbog njega i zbog vas...
... kad fraza "zbog nas" zamijeni fraze "zbog mene" i "zbog tebe"...
... kad u svemu što radite vidiš neki čar...
... kad prepreke postanu tek izazovi...
... kad kažeš "Volim te", a to nisu samo riječi...
... kad voliš, a nisi zaljubljen...
... Niniane i Joe :-)




- 14:51 - Komentari (21) - Isprintaj - #
Ajoooooj :) Cute... (stripper 24.02.2006. 16:08)

predobro...baš slatko i simpatično :) (shrimpy 24.02.2006. 17:36)

Tako je medena....to je ljubav i još i nešto više od toga. Da bar svi ljudi mogu takve osjećaje doživjeti. Pusica medena. Topli pozdrav i cmokkkkk. (teuta 24.02.2006. 19:05)

ahhh, ljubav...pa ako imaš toliko sreće... xoxo (whisper89 24.02.2006. 21:05)

jojjjjjjjj. ja sam ovih dana jaaaako zaljubljena. ufff. najjače mi kada se ujutro budim sa osmjehom na licu i dođen tako na stanicu pa mi se frendice smiju da sam malo retard... ali kuže one mene.. hihi. pa da. ajd uživaj. letim ja dalje... mah-mah (zombijka 25.02.2006. 00:41)

prekrasan je post. šteta, trenutno nisam zaljubljena to jest onaj koji mi je jako drag je 2000 kilometara daleko, a nekako usprkos kontaktu e-mailom to nije to, ona prava, punokrvna zaljubljenost. da, da, onaj tip kojeg sam spomenula je Bivši Dragi, bingo! :) ako voliš želiš se promijeniti i postati bolji, da. pravu ljubav nisam još nikad iskusila, bila sam 100 puta zaljubljena, ali kad bi došlo vrijeme da taj osjećaj prijeđe u nešto više, obično bi se pretvorio samo u prijateljstvo. očito još nisam srela onog pravog, ali ima vremena i nikud mi se ne žuri, tek mi je 20! :) velika pusa! (aibreann 25.02.2006. 02:11)

predivno si definirala jubav :)) predivno!!! kissam te!!! ma znas da imam iste misli o ljubavi? kissaaaaaaaaa (emotion79 25.02.2006. 12:52)

cute...lijep post! lijepo je imat nekoga za kog sve to vrijedi...drago mi je zbog tebe! (mimmi 25.02.2006. 14:55)

ajme ovo je prelijepo! pozdrav mila! (Bridge 26.02.2006. 03:21)

kako me pogodi :) (Elias 26.02.2006. 12:52)

Kada je sve ovo na snazi... znači da se još niste vjenčali.. hehe Nakon nekog vremena mane postanu mnogo veće, a vrline potpuno nevidljive ili barem neupotrebljive. Kada vidiš da treći dan nije promijenio gaće/čarape, kada zapije s društvom, a obećao je romantičnu večeru... Kada ponovi grijehe iz prošlosti... Kada i ti ponoviš grijehe iz prošlosti... I kad se opet probudite jedno kraj drugoga... E to je onda lijepo (ive 26.02.2006. 20:36)

ja imam novi blog jer sam stari skroz sjebala... predivan post... sisnusi su me prošli (grim reaper 27.02.2006. 08:51)

istina....super...bas lijepo...sve je istina!!! (blade_007 27.02.2006. 10:03)

Romantic... :))) (ignis 27.02.2006. 15:22)

Baš mi fališ, medena. Nadam se da si dobro? Pozdravček i veliki cmokić za tebe srećice. (teuta 27.02.2006. 19:31)

Ma koliko god da te već poznam...ipak me uvijek uspiješ iznenaditi i zadiviti svojim stručnim, ispravnim...i poučnim komentarima. Onome što si napisala...zaista nemam što dodati nit oduzeti. Medena moja...pa ti si genije. Svaka ti čast. Drago mi je da si malo bolje...i dalje se čuvaj i liječi. Želim ti od srca brzo ozdravljenje. Ja sam prije 14 dana kupila novi antivirusni program i jako dobro djeluje. Evo, i to ti želim da u skorom vremenu riješiš, medena. Samo se ti meni čuvaj i za ostalo ne birini. Pusica tebi najslađa i najtopliji pozdrav, srećice. Cmokkkkk. (teuta 28.02.2006. 12:32)

Ma što bih ja bez tebe, medena moja!! Hvala ti za sve. Ma, samo bih voljela znati...kako da ti uzvratim svu tvoju dobrotu i razumijevanje. Da, nažalost...tako je sve ispalo...ali vjeruj mi..nisam to željela. U biti ja sam bila jedina ta (ne baš doslovno) koja sam mu ostavljala komentare i to vrlo pozitivne. Ali, eto...nije mu to bilodovoljno...Ne znam razloga tom njegovom ogorčenju i svemu oko toga. No, pustimo to. Veoma, ali zaista, veoma cijenim tvoje komentare....pa tako i ovaj put i drago mi je da tako misliš i potpuno se slažem. A nije me potaknula ona serija...jer je uopće ne gledam. Eto, tako sjetila sam se....s obzirom da često o tome pišem u jednom časopisu. Slatkice moja...hvala ti još jednom...skroz do neba, srećice. Pusica i najtopliji pozdravček. Cmokkkk. (teuta 28.02.2006. 13:25)

Slatkice, da pišem ti za sva časopisa...jedan erotskog sadržaja..a onaj drugi...moglo bi se reći...malo stručnijeg karaktera. Ma, ja bih se tebi htjela odužit na pravi način...jer ti si od početka bila uz mene, nastojala si me razumijeti, pomagati...a ja to nikad ne mogu zaboraviti, nit neću. Ti ćeš isto uvijek biti kod mene na prvom i počasnom mjestu, uvijek, medena. Pusica i još jedan topli pozdrav. Idem peči krafne, malo sam u gužvi..ali sve ću ja stići, ha ha. Cmokkkkk. (teuta 28.02.2006. 14:10)

Stvarno si zaljubljena.To može napisati samo osoba koja je zaljubljena i koja voli svog partnera! (kazzoo 28.02.2006. 14:22)

Medena, ne znam da li si primijetila...ali upisala sam na svoj blog i svoju mail-adresu...pa ako osjetiš potrebu...slobodno se javi. Pusica. (teuta 28.02.2006. 14:27)

Nemoj me molim te pogrešno shvatiti u vezi onog maila. Nisam ja tako mislila. Shvati to jedino kao dobronamjernu ponudu....kad ti to bude neophodno. Ništa više..nit manje...od toga,medena. Nemoj to molim te ni ukojem slučaju shvatiti kao nešto obavezno. To mi nije bila namjera, medena. Zaista tako mislim. I hvala ti na komplimentima...ma nije to ništa posebno....čak pomišljam i na to da prestanem s tim pisanjem za tamo...jer imam drugih obaveza...i uostalom...honorari jakooo kasne i nisu značajni. No, ima tu i drugih stvari...koje mi se baš ne sviđaju (mislim na te časopise). Ali, pustimo to..nije to tako bitno. A ono za mail, molim te usrdno, shvati baš onako kako sam ti objasnila, medena. Ništa obavezno....jedino ako ti kojim slučajem to bude potrebno. Evo, jedino tako, može? Pusica i topli pozdravček. Cmokkkk. (teuta 28.02.2006. 15:38)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design