~utorak, 27.12.2005.

The birth of Celtic Lady of the Lake...

... iliti moj prvi blog na blog.hr, neinspirativno rečeno...
Za uvod (onima koji nisu do te mjere zainteresirani za mitologiju kao ja...), Niniane (ili Nimue, Vivien, Vivienne, Gwragedd Nnnwn...), poznata kao i Lady of the Lake, vila/čarobnica je koja je bila Merlinova ljubavnica i učenica, te koja je Arthuru dala Excalibur, koji joj je nakon njegove smrti vraćen... Jako je puno priča o njoj, poistovjećivanja s drugim božanstvima, a meni se njeno ime učinilo prikladnim za nick jer jednim dijelom predstavlja neke od ideala u koje vjerujem (što će s vremenom vjerojatno postati jasno u blogovima), a drugim dijelom cijelu jednu mitologiju koja me zanima.
Inače sam fascinirana takvim ženama u mitologiji, povijesti i umjetnosti - snažne, čarobne, jedinstvene - sve (i još više) što sam kao mala željela biti. Sada, kao malo manje mala;-), svoja sam očekivanja i snove spustila malo bliže k zemlji, ali dio mene je i dalje nastavio sanjati o svijetu u kojem je bajka stvarnost, mit istina, a legenda povijest... jer nekako vjerujem da, dok god osoba u sebi čuva i njeguje taj djetinji dio sebe, dio koji želi sanjati i vjerovati u savršen svijet, nevini i nježni dio koji čuva od okrutne stvarnosti, ne postaje ogorčena, umorna od života, sasvim ODRASLA. (što objašnjava i moje preferencije prema fantasyju kao žanru...)
Ljubav je najveća magija. San je najveća istina.

"And near him stood the Lady of the Lake
Who knows a subtler magic than his own-
Clothed in white samite, mystic, wonderful.
She gave the King his huge cross-hilted sword,
Whereby to drive the heathen out. A mist
Of incense curl'd about her, and her face
Well nigh was hidden in the minster gloom;
But there was heard among the hold hymns
A voice as of the waters, for she dwell
Down in the deep-calm, whatsoever storms
May shake the world- and when the surface rolls,
Hath power to walk the waters like our Lord."

- 00:16 - Path through the blinding light (3) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design