nedjelja, 19.10.2008.

usrani dan

Veoma sam tužna,gotovo i da se plaćem.Razlog ćete doznati uskoro.
Prekjućer je Rafael igral četvrtfinale z nekim Lopezom.Bil je opet zgodan do Boga i nazad.Guzica,da i ne govorim,a faca mu je bila kak bi Tina rekla "extra".Bil je tak zgodan.Odma se setim Wimbledona,i one spektakularne pobede.Neznam jel sam vam već to prije spomenula ali kad sam vidla pobjednićki poen,plakala sam se ko malo dete.Ma nije to bil plać neg jecanje,suze su tekle u potocima.I sad mi naviru suze.Ja definitivno moram posetiti psihića.Imam preslabe živce i lako se razjarim.Negda vlovim samu sebe kak se spominam sama sobu i to na engleskom i ponekad na španjolskom.Da se vrnem na ono s Lopezom,Rafael ga je razoril.Napravil je nekaj tak,znam koju reć išćem al ju neću napisati.Spustil se na vrške nožnih prstiju i počel je delati one svoje poze proslavljanja.Izgledal je tak divno mmmm,ko da pokušava vužgati motorku.Sad slijedi tužnidel.Šćera je bilo polufinale.Rafael igra protiv Francuza.Da ljudi dobro ste pročitali,Rafael je zgubil.Nekoje vrijeme sam bila tužna al onda sam shvatila da je i on samo čovek i da nemre uvek pobediti.Utješila me misao da je izgubil i starimanijak...hehehhe.....Eto ti sad na Ana.......hhehehhe...Federer nema pojma.Kako bih mogla gledeti tenis,morala sam se rešiti Štefe.Bila sam sama ž nju doma.Najprije sam joj maknula seriju,a onda i dnevnik.Razjarila se i otišla spat.Ma zgodan je.Nemrem vam opisati kak je zgodan.Pusek za Rafaela.Danas sam u jutro zaspala.Katica je zašla v hižu i zbudila me.Posle dolazi Vlado z Sarajeva pa mu direktor ostaje na večeri,zate sam i otišla k babe.I upravo mi je baba povedala da mi mama i Vlado planiraju zazidati sobu.Fala Bogu bilo je i vreme.Pusek Rafaelu.Bokić.

Ninek.

- 17:54 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno