petak, 10.10.2008.

Usrani dan(doslovno)

Dragi moji, denes mi je bil jeden od najgoršeji danov. Zbudila sem se vjutre u 5 vur i očla srat. Ponovo sem zaspala do pol 7. Onda sem opet išla srat i posle toga još jenput. Kao što morete i sami zaklučiti imam OPET probavne smetnje. Evo Vam pregled školskih sati. Engleski je bil dosaned ko uvek osim dok dobim pet. Vjeronauk dosaden ko uvek. Govorila sem mu crkvene ali su mi se povedale Katica i Tina znači nesem zaslužila onu peticu, ali heeej, ne žalim se. Neka bude po riječi Mirkovoj. Kemija je, nebiste verovali, denes bil sat koji sem z nestrplenjem čekala. Razlog je taj kaj sem znala da sem se navčila i da će me otpre nema problema. Nemam pojma kaj mi je došle i javila sem se sama valda prvi put od 1. razreda dok sem imela 1 z veronauka. Dobila sem 4. Hehehehehehe. A Ana niiijeee. Hehehehe. Matematika dosadna ko i uvek osim dok pišemo testić. Jedina prava stvar denes bila je tjelesni. Nisem vežbala zate kaj mi se srale pa kaj mislite da se još tam poserem usred bejžajna. Vidim, Marek je bil nastrojen i rekel je Četke da je magarec. Tako valja profesore. Trebali ste videti Kalinićevu facu dok servera. Ko da se bu posral. Skužil je da mu se Tina i ja smejemu pa valda zate nije dobre serveral. Al fakat, mislim, pogledajte i sami će mi ne verujete. Usput, Anu K. stari manijak nije pustil v dvoranu zate kaj si je dete išle posuditi knigu v knižnicu. Bokić.

Ninek

- 13:42 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baba štefa je sranje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Mirna i Matea
Ana
Katica
Rafaelova stranica

IME: Ninek
VOLIM: svoje prijateljice, obitelj, gledeti tenis, Nadala, pisati gluposti, zajebavati Mirka i Mareka
NE VOLIM: nogomet, Kršakicu, Štefu, dok poštar donese velik račun za internet, cigarete, krvave filmove
VIKEND AKCIJA: Pozivam sve svoje prijateljice na zajebavajne babe Štefe koje je bile odgođeno