hey...!!!

helo svima...puhhhhh danas sam se bas umorila.morala sam cistiti stan.koma sam...
zijevVeceras necu nigdje van,kao sto vec znam nece me stari jos pustit.Kao jos sam u kazni.Aktivirala sam si danas VIP FRIEND 0KN da bi mogla zvat besplatno decka.naravno se svaki mjesec plati 25 kn i onda pricas koliko god zelis.pre dobro.Bolje mi je to,nego da zovem svaki put s kucnog na njegov mob.Previse ce mi doc.Nina i ja jedva cekamo da idemo u Zagreb na infosajam .znam da nama ni je cilj tog izleta ici na taj sajam,ali cemo ga proc i sta???pacemo se onda moc zajebavat i hodat po Zagrebu.SPICA:thumbup
Samo da ti kazem Nina ...fails mi.jedva cekam da te vidim u ponedeljak.Ekipo sta da vam jos kazem...hmmm nista to je to.sad cu ici na pice s frendicom i onda cu nazvat deckica.

ae pozzzdrav
cool

zelimo komentare....
seXy Guys
Free Image Hosting at www.ImageShack.us njami Free Image Hosting at www.ImageShack.us full si sladakFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj mi se jako svida Image Hosted by ImageShack.us i ovaj je najmi Free Image Hosting at www.ImageShack.us


04.11.2006. u 16:32 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sladak,zanimljiv,hm...čitljiv(ja se nadam)...raznolik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr