konacno novi post...

Bok svima......sorry sta se nismo dugo javljale ali smo zauzete.sutra jos skola pa onda 5 dana slobodno.............YIPPIsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
JJJOOOOOJJJJ sutra pisemo matis i likovni...i ja jos pisem taljanski..hahhaah ma kako cu ja to sve uspijeti.hmmmm ma necu ja to strebat.bas mi se neda.
blablablablablablablabla
Sutra cemo konacno dobiti nasu ponudu za Grcku.joooj bit ce per dobro.8 dana i od toga cemo biti 3 dana na brodu.a brod????ma stalapartysmokinthumbup
kod mene je sve okay.nisam vise bas u kazni.nadam se da cu sutra moc izac u arubu ili negdje drugdje.
evo ljudi to vam je to....

pusa svima i veliki pozdrav
kisswave


evo vam paar slikica

luda nin@ i j@

Free Image Hosting at www.ImageShack.uszar nismo lude???nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo ovdje smo jako kreativni

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

jos nako slikica

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

jedan moj frend iz njemacke....ma ej tip je prezgodan(za mene bar)

Image Hosted by ImageShack.us

30.10.2006. u 14:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sladak,zanimljiv,hm...čitljiv(ja se nadam)...raznolik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr