heeeeeljou svima

Pa evo i mene ,danas ko uvijek zabavno u ovoj našoj maloj školi,svih je pitala biologiju a nikom nije dala ocijenu-jako lijepo,sutra odgovaram fiziku jer sam dobila 1nomadnomad......i tako......ne znam šta da raim preko tjedna ,naveče jer je hladno pa mi se ne da niti izlaziti( a ko da imamo negdje za izaći tu u Štinjanurofl),al opet ne želim čitav dan biti kući,pa jedino što dobro dođe je topla čokolada u kafiću.ne znam niti šta da vam pišem....E da imam primjedbu za ninu:Ma kao možeš pričati i vrijeđati tu glupaču,pa mene bi bilo sramroflroflroflE pa Nina shvati ona je najzgodnija i točka,ona se pali na sve dečke(zauzete),pa i na tvog,he he a kolko čujem još ima dečka(Oh moj Bože)...ma mema šanse da još nešto o njoj piešem ,žao mi ju je,no moram Niku pohvaliti za to što je napravila juče na izletu (toj curi). Dosta o njoj!!!!!! ja moram iči na čokoladu ali vruču i onako mokru i slinavu,pozdrav mojoj Nini,Niki,tei,Shipetu,Marjanu,Borisu,Paji,ma svi vi budite pozdravljeni!!!!!mahmahmahmah
JELENAFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
me & Sean Pau
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my NIna: Image Hosted by ImageShack.us
bbbbbbbbbbbbbbbbooooooooooooooooookkkkkkkkkk

18.10.2006. u 18:59 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sladak,zanimljiv,hm...čitljiv(ja se nadam)...raznolik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr