bokić

Image Hosted by ImageShack.usevo ja sad zapisujem biologiju i pokušavam ju naučiti.ima toliko stvari za zapamtiti još ja ispravljam 1...baš super...imam još za nsapisati referat iz geografije,joj,a tako mi se ne da.
Inače u subotu sam bila vani malo na bijednom kaštelu pa onda smo išli u Arubu(Nika,Marjan,Boris i ja).Tamo je i IvanImage Hosted by ImageShack.us bio pa tako da sam malo vremana odvojila i za njega.Nažalost nekim čudom tamo se pojavila neka tankača(fuj) iz Medulina i glumila je da je najzgodnija,ne da mi se njeno ime spominjati,ako čita ovo znat će da je o njoj riječ(Izvalila je da se pali na mog dečka i da sam ja kriva što se ja njemu sviđam-koji smjeh)roflrofl!!U petak smo mi iz razreda išli piti u neki kafić Mimoza ,s nama su bile i jelenine frendice iz Njemačke.Bilo je super a i cure su se odlično uklopile u društvo , makar ne znaju Hrvatski,ali zato znaju Engleski,pa nam nije bilo teško....Danas nisam išla u školu,full sam bila loše,kašljala sam i sve me totalno bolilo.nemam pojma šta da još pišem pa vas napuštam....bye bye
BY:Free Image Hosting at www.ImageShack.us NINA
evo vam malo slikica:Image Hosted by ImageShack.us
jel vam se gadi ovo:Free Image Hosting at www.ImageShack.us-koja bi ovakvog htjela .... Naravno Nadal( e da pitala sam terenera da li Rafa još igra reko je da kolko on zna -da,da nije ništa čuo o njegovom odustajanju od tenisa.):Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
bok ekipo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.10.2006. u 16:10 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sladak,zanimljiv,hm...čitljiv(ja se nadam)...raznolik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr