heljou


Image Hosted by ImageShack.uswavemahmahmahwavemahwavemahwavemaha evo evo mene....upravo sam došla sa treninga( od danas sam počela trenirat tenis Valkanama,sa novim trenerom i super mi je...thumbup) i sad prepisujem likovni od teewavepozdrav mojoj teici....U petak idemo(naš razred) na jedan veliki izlet:krečemo u9:00 i polazimo,idemo u u .............Baarbarigu,mora da će biti dobro,headbangheadbang! zamislite koji lijepi izlet...h eh ehe .... Inače u subotu sam bila na nekom rođendanu u Medulinu i bila sam do 5h,to je normalno(možda izgleda da se želim nešto hvali ma ku.... se želim hvalit) ,al ja sam se morala dići u 7:00 i ići sa starcima na neku izložbu slika u Grožnjan,ej spavala sam 1 sat jer kad sam došla doma da ću spavat,kad sam zaklopila oči osjetila sam -ringišpil-tako da sam jedva zaspala,a još tako pripita sam se posvađala sa starim....ma koma rekla sam da više nikad ne idem na te izložbe....u subotu je Mireli rođendan to ne smijem zaboraviti,a u čet idem van...puno pozdrava giovanniju, jeleni,niki,klari,pićuli,mireli,marjanu,boisu ,paji ,čekadi....mahwavemahmahmahwavewavewave
NINA
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKA&JA____Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKA &JELENA&MARLENA____Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TEA&SARA____Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LEA-JELENINA SEKA___Free Image Hosting at www.ImageShack.us

26.09.2006. u 18:54 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sladak,zanimljiv,hm...čitljiv(ja se nadam)...raznolik

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr