< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moj blog-moj život-moja pravila..

ovaj blog je isključivo o narodnjacima....

Linkovi

ljudi koje znam...:
purgerica..moja frendica
super curka s kojom idem u razred
crazy women.....
floramy.......
moj ljubavni blog


ostali blogovi:
zaljubljeni golupčići
super cura
cool blog
jedan momak
nogometni blog
fora blog



ukratko o meni i mom savršenom životu..aha moš mislit..

e ovak, moje ime je NIKOLINA,al više volim kad me ljudi zovu po mom lijepom nadimku NINA or NICOLE ili VIOLETA=>to je moje radno ime..



imam 16 godina..18.05. cu 17..brzo će to doć..
BIK je moj horoskopski znak..
živim u metropoli koja se nalazi izmedu velike gorice i zg..


kaj je još bitno?
e neznam..ovo je dovoljno o meni..onak okvirno..a detalje možete saznat citajuci moj blog..molim da mi ostavljate komentare jer nema svrhe
da citate moj blog a da ne ostavljate komentare..Image Hosted by ImageShack.us
OSTAVLJAJ MI KOMENTARE!!!!!!!!!!!!





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
svi misle da sam dobrica..poruke kažu sve...ljudi moji, škola je maska..u školi jesam dobrica, al vani sam divlja..grizem, pazite!!!


MIŠLJENJE O MJUZI=>svak sluša kaj oce, a ja slušam cajke..najviše..super su mi jer se nadem u tim pjesmama..volim se napit uz njih..slušam ih non-stop...postale su dio moje
svakodnevnice..ovisna sam o njima-al moram priznat da me uhvati faza i strane mjuze i domace..ne da mi se nabrajat jer je popis poduži, pa nema svrhe..

Valja Dugme, valja Čola
slušam ih od zabavišta
priznati se ipak mora
bez narodne nema ništa..=>(
medenjaci-harmonika)

živciraju me ljudi koji stalno gundaju protiv narodnjaka...ja se ne bunim protiv vaše muzike..samo kažem svoje mišljenje i to je to..molim poštujete moju odluku!!!jer ja
sam šefica i vlasnica ovog bloga..to je moje vlasništvo i stavljat cu na blog kaj ja ocu i kaj se meni svida!!!

Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

MIŠLJENJE O LJUBAVI
=>hehe..to je vesela tema..uglavnom one night stand-ovi..do sad je bilo uglavnom toga, al trentuno sam to ukinula jer se ne sviĐa jednom deČku u kojeg sam se ZALJUBILA..

Image Hosted by ImageShack.us

mrzim deČke koji su pokvareni, varaju, lažu..mrzim kad je decko nesiguran i nemre napravit prvi korak-on je PIčKA-po meni..izgleda mi nije tolko bitan, bitan mi je prvi dojam...HEHE...
kemija..jer ak tog nema ja odma odustajem i ne trudim se previše..to mi je MANA...
želim pametnog decka...dobrog???pa da..al da nije sad takva dobrica pa da ga svako može iskorištavat..boy mora imat svoj stav, svoje JA..mora bit AMBICIOZAN..(ko ja)..
mrzim napušene decke, alkoholicare il one koji su na puta ka tome...kretene, idiote koji ismijavaju cure..koji gledaju samo izgled..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dečko moram biti i malo nastran..heheh

htjela bih dužu vezu, al mislim da baš i nisam za to..hehe


Image Hosted by ImageShack.us



MIŠLJENJE O...o svem ostalom...
ja gledam na svijet na jedan cudan nacin...u biti sve najgore..nema pravih prijatelja, prave ljubavi...sve je samo LOVA, lova i lova..ne možeš se nikom izjadat, rec mu probleme,
iskustva..jer ljudi su pokvareni..sve izbrbljaju..mrzim to kod ljudi..to me fakat nervira...mrzim ljude koji se prave da su mi prijatelji a u biti samo glume..(znam ih dosta)..
mrzim
kad se neko dere na mene..
kad sam u krivu..
kad ne znam nekaj rješit..
kad mi se ne da ucit...
to kaj sam ovisna o tv, narodnjacima i kompu
kad me boli glava, zub, trbuh...
kad nemam s kim ic van..
kad nemam love
kad ne dobivam kom. na blogu
kad nemam love na mobu
kad se posvadam s nekim
kad moram jest odvratnu hranu
kad moram ic doktoru
kad povrijedim nekog
kad me neko izbjegava
kad me neko podjebava
kad me neko odmjerava(mislim na cure)
kad moram radit nekaj kaj mi se neda
.
.
.

volim
kolace, sladolede, cokolade...hranu..finu..
ic van
školu
ucenje
kad me neko hvali
kad dobim lovu
petice
cajke
tv
životinje
prirodu-šume..hm..hm...
slikat se(sama)
šminkat se
oblacit se SEXY
minice
parfeme, kozmetiku..
fensi šmensi oblekicu..
frendove i frendice..
tracat..
kafu..
srce-disko
male bebe...
.
.
.


OBOŽAVAM IZLAZIT..najviše idem u v.goricu..a rijetko u zg...odem samo na kafu..
obožavam mjesta di se puštaju cajke..obožavam sve takve birceve u gorici..obožavam
SRCE..

volim se zajebavat na svoj racun..to stalno radim..hehe..
inace sam lijena..jakooo..
prije sam si voljela popit..a sad više baš i ne..samo sranja zbog alkohola..
NE ALKOHOL..
mrzim cigarete..travu..neeee-to nije za mene...


MINI SUKNJA MAXI PROVOD,
ČIK, ČIK POBJEGNI OD MENE
GENERACIJO ŽENSKA NACIJO
POKAŽIMO DA SVIJETOM VLADAJU ŽENE!!!



Image Hosted by ImageShack.us


ljubav boli...
Image Hosted by ImageShack.us


malo porukica:

Lako je mrziti, najteže je oprostiti...

ona te ima..ja cu te preoteti...njoj si otišao...meni ceš se vratiti....
ti ceš me ponovo trebati a ja cu te ODJEBATI...

SAD MALO ONIH LJUBAVNIH..hehhe...
(ako bolje pročitate skužit ćete da je ono kaj sam napisala na slici)

Bog je svim anđelima dao krila, osim tebi jer nije želio da mu naljepši odleti..

Image Hosted by ImageShack.us


Ako me ikada ostaviš, ostavi me na kiši da ne plačem sama..

Image Hosted by ImageShack.us


Kako da te zovem svojim životom kad je život kratak!?!
Kako da ti kažem sunce kada dan prolazi?!?!
Kako da te zovem cvijetom kada cvijet vene..
Zvat ću te dušo moja jer je duša dio mene..


Image Hosted by ImageShack.us


Što ljudi kažu???
Image Hosted by ImageShack.us


Živim za trenutak kada ćeš biti pored mene..
Image Hosted by ImageShack.us


HM..HM...:-)
Image Hosted by ImageShack.us


A KAJ ovi rade???!!???
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zanimljivo...

Image Hosted by ImageShack.us


ajmo ki$$..
kak slatko..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 27.01.2007.

Prošao je i još jedan petak...sad vjerujem u ono:kad niš ne planiraš sve ispadne dobro...
tako da sam sa frendicama otišla u DISCO CLUB SRCE...bile smo do jutra...i bilo je svačega..sa sve strane pršte meni voljene cajke....

Indy
Pipni mi ruke

Rodila se nisam juce
da mi prodas fazon svoj
kad mi kazes, cao, luce
ja da mislim, vec si moj

Ispred tvojih vrata red je
najbolje ti dolaze
ali tvoje srce led je
uplakane odlaze

Ref.
Ja moram da priznam, bas sam se skockala
al' hvala lepo, ne bih se kockala
kad bih na tebe dinar stavila
svoje bi srce u crno zavila

Moram da priznam, bas si se sredio
al' nocas nisi me ubedio
sto bih se na tebe kladila
pipni mi ruke, vec sam se ohladila

Rodila se nisam juce
propasce ti sa mnom plan
sama sebi placam pice
i ne idem u tvoj stan



| komentari (58) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.