Dnevnik jednog 27-godisnjaka

četvrtak, 24.05.2007.

Dosadan ljetni post

Neko vrijeme nisam ništa napisao, pa sam se tako odlučio javiti se. Gdje da počnem ?? U subotu imamo krštenje kćerke,jutros smo bili kod pedijatra, jučer sam išao kod zubara (nije bilo nimalo ugodno unatoč injekciji ali što se mora, mora se). Jednostavno se svakodnevnica odvija oko posla, obitelji i zdravlja. Najviše me raduje dolazak ljeta (koje službeno to još nije iako smo u Ljubljani imali preko 30) i prve trešnje i marelice, koje se već mogu kupiti u trgovini i na tržnici. Lagano su mi dosadile jabuke i banane, koje su uobičajeno svakodnevno na meniju. Misli su mi na godišnjem odmoru, kojega se vrlo radujem, već samo zato što će to biti prvi u proširenom obiteljskom izdanju. Na poslu ništa šokantno, iako izgleda da ču se skinuti sa trenutnog projekta, a osvježenje mi doista treba, ako ništa već zbog mentalne higijene.

Toliko za danas ...

- 10:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>