Za Pipi...(jer je tražila koju riječ)

U svom nam je novom postu moja draga Pipi_Piaf postavila jedno naizgled sasvim jednostavno pitanje: Jeste li usamljeni? Kažem – naizgled, što znači dakako to da izgled vara. Jer, ovisno o tome kako se u nekom trenutku osjećamo, tj. jesmo li se baš netom prije nečemu dobro nasmijali, ili nas je netko jako ugodno iznenadio, ili nešto deseto, naši će odgovori uvelike varirati. Tako se u pozitivno nabijenom trenutku malo tko osjeća usamljeno, iako ima i takvih slučajeva. No, što kada ti trenuci (koji su ipak kratkog trajanja) prođu? Je li moguće osjećati se generalno usamljeno, sa tek povremenim (i površnim) prekidima tog "stanja"?

Iz svoje bih današnje perspektive, uzimajući u obzir samo sebe, mogla reći Da, moguće je. A nije mi se danas ništa posebno desilo. Niti loše niti dobro. Moj prosječan dan, u svakom pogledu. I ne radi se tu o samoći, izolaciji, nedostatku društvenih kontakata. Usamljenost je zapravo vrlo suptilan osjećaj, kojeg se često ne može uopće imenovati i na njega jasno pokazati. Usamljenost je tihi predator, koji ruje pod nama i u nama cijelo vrijeme, i kada smo sretni i kada smo tužni. Usamljenost je osjećaj da nešto fali, a ne znamo što. Ili, znamo da fali neka "prisutnost", osjećaj mirnoće, nešto što ostaje s nama u svakom trenutku, a ponajviše onda kad ugasimo svjetlo i legnemo u krevet. I varka je misliti da se usamljenost rješava "vanjskim faktorom". Jer, kad gledam unatrag, shvaćam da sam i u doba najveće zaljubljenosti bila usamljena na isti ovaj način na koji sam usamljena danas. Samo tada na to nisam obraćala toliko pažnje.

Da skratim; usamljenost treba riješiti u samome sebi, treba pronaći ono nešto što će biti jače od nje. Zanimljivo, pred koji sam dan osjetila veliki poriv da odem u crkvu. Nakon toliko vremena.
Hm.....

08.05.2007. u 16:45 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Tražim sreću
Ili sreća traži mene.
Zavaravam se,
To je i cilj.
Pitam pitanja
koja trče zrakom.
Svijeća gori,
A smisla i dalje nema.
(by Nilo)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Virtualni prijatelji

Pipi_Piaf...doživljavam je kao vrhunsku umjetnicu...koja se bavi umjetnošću života...sličnim očima gledamo svijet i slične nam pojave plijene pažnju...razumijemo se i bez puno riječi...presretna sam da smo se našle ovdje

MonoperajAnka
...uvijek me iznova zadivi širinom svoga znanja i svojih pogleda...ima razinu tolerancije kakvu nigdje prije nisam srela...i da, svojim nam primjerom pokazuje kako majčinstvo ne mora isključivati osobni razvoj

Pegy...prva posjetiteljica mog bloga...često se "kačimo", no ipak me nema na "tapeti"naughty...uvijek je ugodna i odmjerena, a istovremeno i nepokolebljivo iskrena...ponekad joj zavidim na tvrdoglavoj pozitivnosti

Majstorica s mora...sasvim sam je slučajno "otkrila" i odmah me oduševila svojom jednostavnošću, iza koje se kriju čitavo more mudrosti, puno promišljanja i razmišljanja o svijetu i ljudima i jedno ogromno srce

(nastavit će se s prvim slijedećim naletom inspiracije za opisivanje)