Iznenađenja, iznenađenja

Čovjeku se lijepe stvari događaju češće nego što misli, ali ako ih ne želi vidjeti, one gube svoju svrhu. Pa ih onda doživljavamo kao nelijepe ili, u najboljem slučaju, kao obično-dosadne.

Meni se u zadnje vrijeme (tj. zadnjih tjedan dana) izdešavalo svašta: bila sam na tri dobre večere, dva puta u kino, pila sam najbolje vino na svijetu (ali ga neću reklamirati:))), pročitala sam jednu knjigu koju sam kupila još davne 2003. i otada mi je stajala na polici, zatim...šta još ono? Aha, i naučila sam raditi jednu fenomenalnu tortu. Znam da vam nisam zanimljiva, no poanta ovog mog nabrajanja je u tome što vam želim reći da ne odgađajte svoje živote. Ni zbog kakve ljubavi. Mislim da se sve može skombinirati, ali je najbitnije ne zaboraviti na sebe i ne podrediti se potpuno vezi. Čovjek i u paru ostaje individua koja ima SVOJE potrebe, samo svoje.

No ono što sam ustvari htjela podijeliti s vama jest podatak da me neko vrijeme neće biti ovdje. Jako mi je žao i znam da ćete mi faliti, ali se nadam da ćete me i razumjeti. Naime...dobila sam poziv da odem u jedan gradić, na jedan odmor od dva-tri tjedna. Obzirom da me posao ne veže za jedno mjesto (ili ja ne vežem njega?:))), mogu si priuštiti taj luksuz da odem baš sad. Pa onda odoh...:)))

Ostajte mi dobro, čitat ću vas koliko stignem (možda padne i koji komentar), a vi ćete mene čitati čim se vratim. Obećajem.:)

Pusa svima.

17.04.2007. u 19:36 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Tražim sreću
Ili sreća traži mene.
Zavaravam se,
To je i cilj.
Pitam pitanja
koja trče zrakom.
Svijeća gori,
A smisla i dalje nema.
(by Nilo)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Virtualni prijatelji

Pipi_Piaf...doživljavam je kao vrhunsku umjetnicu...koja se bavi umjetnošću života...sličnim očima gledamo svijet i slične nam pojave plijene pažnju...razumijemo se i bez puno riječi...presretna sam da smo se našle ovdje

MonoperajAnka
...uvijek me iznova zadivi širinom svoga znanja i svojih pogleda...ima razinu tolerancije kakvu nigdje prije nisam srela...i da, svojim nam primjerom pokazuje kako majčinstvo ne mora isključivati osobni razvoj

Pegy...prva posjetiteljica mog bloga...često se "kačimo", no ipak me nema na "tapeti"naughty...uvijek je ugodna i odmjerena, a istovremeno i nepokolebljivo iskrena...ponekad joj zavidim na tvrdoglavoj pozitivnosti

Majstorica s mora...sasvim sam je slučajno "otkrila" i odmah me oduševila svojom jednostavnošću, iza koje se kriju čitavo more mudrosti, puno promišljanja i razmišljanja o svijetu i ljudima i jedno ogromno srce

(nastavit će se s prvim slijedećim naletom inspiracije za opisivanje)