nikomah.hr

14.06.2007., četvrtak

MOJ STUDENT

Stranice moj student
namjenjene su svim studentima i onima koji to misle postati.
Moj-student je vrsta socijalne mreže studenata u kojoj studenti registracijom dobivaju svoj profil tj. stranicu (oblika: www.moj-student.com/ime) te postaju dio zajednice koju grade sami studenti. Registracijom možete imate druge studente kao svoje prijatelje, favorite, možete se zaljubiti u njih, komunicirati jedi s drugima putem chat-a, poruka...itd.
Na svome profilu možete imati svoje informacije, o svome fakultetu, o sebi, o svojim hobijima, glazbi koju slušate i ostalim zanimljivm stavkama.
Također možete imati svoje galerije slika, možete biti dio grupe, sudjelovati na forumu, obavljivati oglase, ili objaviti nekakav događaj. Sve što ste ikada mogili zamisliti da želite imati na jednome mjestu sada je moguće.
Svaki student svoj profil može koristiti kao svoju internet stranicu, istu će sam dizajnirati i popuniti raznim sadžajem.
Cilj je napraviti stranicu koja će svim studentima biti polazna točka na internetu, ne samo zbog sadžaja kojeg nudimo već i zbog mogućnosti koje pružamo. Tijekom sljedećih par dana moj student će prezentirati stranice i profesorima, te će i oni također moći imati svoj profil ali sa posebnom naznakom za profesore.
Na taj način planira povezati i stvoriti bolju povezanost između studenata i profesora.
Tako npr. student može profesora pitati za nekakv brzi odgovor ili pitanje.

Moj student zajedno sa studentima sagraditi će zajednicu na kojoj nitko neće biti nepoznanica te će svi zajedno sudjelovati i pomagati drugim a i samim sebi.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.