Nihilism

15.12.2005., četvrtak

na današnji dan :)

evo da odma započnem psovkom JEBEM TI BOGA I ISUSA KRISTA ....reko napisao sam cjeli post,i kliknem na neki kurac i sve mi obriše,sad ovaj post neće bit unikat,majku ti jebem....jooj
nego evo...i tako ja napravio svoj blog,hvala curi koja mi je objasnila ovo,kak se pravi i ostale kurčeveve koje idu uz to...
i eto da ja započnem koje stvari su me jebale danas....
i da ko svako jutro dizanje u 6ujutro i u školu,lagani hod,na mp3-u svira pjesam od
God Dethroneda-Rusty Nails lagano na pocetku za buđenje,dolazim u školu,glupi i dosadni profersor sere li ga sere o maturi i ostalim stvarima i pitanjima kurcima palcima....pa onda jebeni test iz engleskog,nisam imo pojma o nekim kondicionalnim rečenicama,nema u knjizi,a bilježnicu nemam već 2 godine(lol),pa smo danas išli se cjepit protiv nekih virusa,mislim tetanus i difterija(ak se tako piše :?) pa smo prije neg otišli,pobjegli s jednog sata (marko sva sreća što nisi bio u školi) i ošli se cjepit,pa onda smo sreli našu rasku,pa reko sad smo najebali...al neeeee,ona mrtva ladna,"pa djeco vi ste uranili na cjepljenje"...kazu:nama su rekli sada...bla bla bla pričali pun kurac vremena...al dobro,bar imamo opravdano onaj sat koji smo pobjegi :D .
i da mi se cjepili ošo svako kuć,ja svratio do kladionice uplatio listić 3 para,dobit 213kn,( moram dobit)
došo kuć,ošo kod tetke pokupio love malo...i ajd na net,slušam muziku pregledavam forume....i tako dalje...ne da mi se više pisat
poz
- 17:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eto sto i ime bloga govori,o totalnom uništavanju,zajebavanju i ostalim stvarima koje idu uz to,ovo je inaće pjesma od God Dethroneda, u kojoj dečki opisuju totalno uništenje,smrt,kaos...itd...
uzeo sam taj natpis jer svaki dan ima neki sjebani dio koji ću tu opisivat kad se budem sjetio,al ne mora sve biti tako crno...

Linkovi