srijeda, 29.01.2014.

Uta no Prince-sama

Pošto mi je danas rođendan, odlučila sam se nagraditi sa time da napišem anime post zubo
Mislim da je to odličan poklon for me, jer dugo nisam napisala anime post, and I need to!
So, tanjoubi omedeto (jap. happy birthday) to me! zubo

Ovog puta pisati ću samo o jednom animeu jer ovaj anime is special to me yes

Anime o kojem ću pisati zove se Uta no prince-sama
Ovaj anime OBOOOOOŽAVAM cerek
Anime je pre pre predivan i pun predivnih bishounena koji se bave glazbom!
Tako je! U centar priče je stavljena glazba i mladi ljudi koji žele uspjeti u tom poslu! yes
Priča mi se sviđa jer sadrži toliko različitih karaktera i čak me glavna junakinja ne živcira (što je za ovakav žanr inače obrnut slučaj - razumjet će oni koji gledaju anime in general). rofl
Mislim da će svaki bishounen-ljubac ooodmah zavoljeti ovaj anime i uživati svaku minutu jer art je zbilja woooow cerek
Jako mi se sviđa glazba u animeu i mislim da svi likovi imaju preeeedivne glasove! Na početku sam se bila cerila jer su mi bili pomalo funny sa grupnom točkom odmah u prve tri minute, al poslije mi je ta pjesma bila amaaazing i slušam je ever since! cerek
Niti druga sezona nije razočarala! Još je bolja od prve! Tu dolaze i novi likovi i zdrava konkurencija koja je isto amazing!
Ugl. I love it!
Anime ima dvije sezone, svaka po 13 epizoda! Go and watch! yes
p.s. pročitala sam negdje da će možda biti i 3. sezona... happy dance!!! njami






Enoy the day!
Matta ne!


08:38 | Komentari 29 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.