subota, 19.01.2013.

Hourou Musuko / Sakamichi no Apollon

Yup, moram napisati post prije nego li ispiti počnu, jer ovako ne znam kada bih napisala... zubo
Odluka za ovaj post i nije bila suddenly , s obzirom da sam ga planirala napisati već neko vrijeme i točno znam o kojim anime-ima želim pisati! yes




Prvi anime za danas zove se Hourou Musuko.
Anime je totalno oduševljenje ako se mene pita!
Volim pogledati anime koji ima malo ozbiljniju tematiku!
Glavna tema ovog animea bila bi otkrivanje vlastitog sebe te dotiće i tematiku transrodnosti.
Kroz neke likove u ovom animeu dobivamo uvid u emocije mladih osoba koje se po prvi puta suočavaju sa problematikom nametnutih rodnih uloga.
S obziron da sam LGBT supporter for life! yes , uživala sam gledajući ovaj anime... i Nitori is precious!!!!
I moram napomenuti da je animacija jako lijepa isto!
Anime ima 11 epizoda i totalno preporučam! cerek








Drugi anime o kojem isto mooooram pisati zove se Sakamichi no Apollon.
Anime je zbilja odličan i također spada u jedan od rijetkih animea, em što se tiće same animacije koja je wow, i em što se tiće same radnje!
U ovom animeu je glavna tema JAZZ! yes Da, tako je!
Moram vam piznati da me anime privukao jer sam mislila da će biti malo boy's love tematike smijeh al začudo, nije me razočaralo kada sam vidjela da je nešto totalno drugačije, iako kemije između dva glavna lika sigurno ima, tamo da ima tu nešto! Hehe :)
Anyway, da se vratimo plotu... Kao što sam napomenula, tu se radi o jazz glazbi, a i o ljubavi troje mladih ljudi prema tome i kako ih je to spojilo!
Osim što sam uživala u priči, uživala sam i u glazbi i anime me čak natjerao da razmišljam o tome da produbim znanje o jazz glazbi!
Moram priznati da sam priželjkivala malo drugačiji kraj, i da bih rado da je bilo drugačije, no moram pročitati mangu da otkrijem zašto je to tako bilo u detalje!
Mislim da će vam se anime itekako svidjeti i predlažem da ga pogledate!
Anime ima 12 epizoda, so enjoy!






To bi bilo to... za sad!
Matta ne! zubo


14:23 | Komentari 33 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.