četvrtak, 06.09.2012.

Sadahiro Mika - Pathos, Under Grand Hotel, Surf Junkie

Pa naaaaaaaaaaaaaaapokon da anime freak sjedne za laptop i napiše post! zubo
Prošla me je blokada ovog trena i odmah sam upalila laptop i rekoh: "it is THE perfect time for a new post!" party
Anyway, nisam dugo imala yaoi manga post... I radujem se pisanju ovog posta jer znam o kojim mangama vam već duže vrijeme želim pisati, pa se nadam da će vam se svidjeti! yes

Shall we? naughty

Prije nego li počnem direktno o mangama, moram spomenuti da će sve tri navedene mange biti od iste mangake, a njeno cijenjeno ime je Sadahiro Mika!
Sadahiro-senpai ima jednu dozu velikog realizma in her yaoi stories. Njene priče (one koje nisu fantasy) obuhvačaju yaoish situations in daily life! Nekako me taj realizam podsjeća na isti osjećaj toga kod mangake imenom Nitta Youka o kojoj ste imali prilike čitati u ranijim yaoi postevima...
No da se vratimo na Sadahiro-sensei...
Što se tiće samog art-a ove mangake, meni se jako sviđa jer me također podsjeća na art Nitte Youke koji mrvicu odskače od usual yaoi art na koji se često nailazi... art je nešto oštriji i anatomija tijela je sličnija realnosti nego samoj animaciji, pa mi se to isto jako sviđa i za promjenu, it's really nice to see some different touch to yaoi world in artists like Youka and Sadahiro!
Mislim da će vam se mange ove mangake itekako svidjeti... barem meni jesu! cerek






Prva manga o kojoj ću vam pisati je manga koja me na početku najviše osvojila, a to je Pathos.
Pathos je jedna predivna priča koja uključuje vampirski svijet i koja na zanimljiv način opisuje vampirske nagone i što to zbilja znači viječnost i kada se sve oko tebe polako mjenja, a ti ostaješ isti...
Likovi u toj mangi su tako mega-kawaiiii, al bez obzira na to što se radi o vampirima, nemaš osjećaj kao da čitaš nešto nadnaravno jer vampiri se, in my point of view, ne dižu u nebesa već se priča više koncentrira na odnos između ljudi i vampira i koliko vampiri u biti osjećaju tu usamljenost u tom tijeku vremena...
No, da li su ovi vampiri usamljeni previše ili ipak nalaze nekoga sa kime će dijeliti svoj duuug život? I won't tell you that! You have to read! belj
Manga has 2 volumes, so enjoy! yes







Druga manga o kojoj vam moooram pisati zove se Under Grand Hotel.
Obooooožavam ovu mangu! Obožavam! Kako sam inače fujoshi u duši, onda mi pomisao na love affair in prison zvuči yaoi-licious! njami
Tako da, yup, ova predivna priča smještena je ni više ni manje nego u zatvor! zubo
Ajme, uživala sam u svakoj stranici i vjerujem da budete i vi! yes
Sama priča je pooodosta realna i malo me podsjeća na seriju Oz u kojoj je isto bilo predivnih boy's love scena!
Obožavam način na koji je priča zaigrana, ozbiljna, a opet funny.
Obožavam frizuru od Sworda! cerek
Sviđa mi se taj realan dio svega toga najviše, a najbolji mi je kraj, of course, jer sam totalno skoro iz kože iskočila - mangaka se itekako potrudila da nas zezne i navede da pomislimo svašta!
Manga has 3 volumes, so enjoy! ... cause I sure did! zubo







The third manga o kojoj ću vam pisati je prva manga koju sam pročitala od Sadahiro-sensei, a zove se Surf Junkie.
Manga je spoj ljubavi prema surfanju, mladosti-ludosti i ljubavi!
Sviđa mi se što se u mangi spominju neka pitanja koja se i današnji ljudi pitaju tj. trebali bi se pitati što se tiće "nekih" stvari i možemo reći da nakon pročitane mange, zapitaš se, koliko su danas ljudi neoprezni što se tiće zaštite samih sebe?
Manga nema toliki ozbiljan tijek, ali inače, sport + yaoi = nikada loša kombinacija, right? naughty
I ova manga je super i vrijedna čitanja kao i prve dve!
Soooo hit those waves , and read some yaoi on watter! zubo
Manga ima samo 1 volume, pa se fino uvalite u stolac, and enjoy! yes








Gosh, I feel better now when this post is here! yes
Matta ne! fino



08:20 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.