...blog o svemu i svacemu...:)

x... Objavljeno...x 27.02.2007., utorak

evo mene opet(bilo je i vrijeme)...

Evo mene opet....smijeh

1..dobra vijest je da cu ici na spoj sa svojom simpom...jeeeee.....ali se jos moramo dogovoriti kada...

2.Kao sta sam i obecala...neka kratka reportaza iz Dubrovnika....smijeh
Napisat cu samo neki okvirni plan jer bas i nemam puno vremena...moram strebat hrvatski jer mi je u petak zupanijsko...

Ovako vam je to bilo...

Moji su trebali na neki poslovni put...pa su uzeli i mene i mog brata headbang

Cetvrtak,22.2.2007.
1. polazak je bio u 14.00 sati, ja sam bila malo tuzna jer je na taj dan palo natjecanje iz badmintona na koje je trebala doci moja simpatija...ali poslije sam bila jako veselasmijeh...vidjet cete i zasto...
2. cim smo krenuli svi su zabili svoje noseve u svoje torbe i poceli traziti sendvice,smokice,cipseve...ko da nikad nisu jeli...a ja nista jer na samu pomisao da nesto stavim u usta me tjerala na bljuvanje....smijeh
3. i tako smo se mi vozili a meni je bilo jaaaako dosadno medu svim onim ljudima...uglavnom stariji ljudi i mladi (onako oko 20 i nesto godina)...
4. i dalje mi je bilo dosadno jedino drustvo mi je pravio (plisani) patrick (za sve oni koji ne znaju tko je to trebali bi malo pogledati crtic SPUZVABOB SKOCKANI pa bi skuzili-uglavnom to je mala debela roza zvijezda,tj,naj frend od spuzveboba skockanog)...i to sam ga stavila pod glavu jer sam odlucila malo odspavati ali bezuspjesno jer su starci i ostali cijelo vrijeme pjevali (JADNA JA!!!!!)....
5. razlog zasto sam bila poslije vesela je to sto sam primila vijest da moja simpatija nije dosla na natjecanje tako da nisam nista propustila.....a cure ga nisu mogle skicati i preoteti mi ga...hihismijeh
6. u dubrovnik smo stigli malo poslije 00.00...kad se nekom stalno pisalo pa smo stali jedno 100 puta headbang
7. onda smo dobili svoje sobe...(ja morala spavati u sobi sa starcima...headbang) pa smo krenuli u njih...malo nam je trebalo vremena da skuzimo te katove jer je recepcija bila na 9. katu...bezveze...9.kat...
8. onda sam malo skakala po sobi i krevetima...istusirala se i otisla spavati u 03.00h


Petak,23.2.2007.
1. budenje u 8h....dorucak....odlazak u grad....razgledavanje Dubrovackih zidina...Straduna..kupovanje suvenira....odlazak natrag u hotel....
2. rucak oko 14.00.....nisam nista pojela jer je rucak bio ogavan...musaka u palacinki...grozno meso...feferoni...ma uzas...i desert rozata...
3. onda sam isla se okupat u bazenu....nije bas bilo nesto jer voda je bila posoljena (ne morska nego bas posoljena,bljak!!!Bljutavo...)
4. onda sam se presvukla i otusirala...a onda sam otisla u setnju...
5. kad sam dosla nazad u hotel bila je vecera...onda sam otisla u sobu i gledala TV....jos malo bauljala po hotelu....zezala strance lud i otisla spavati oko 01.00h

Subota,24.2.2007.
1. budenje u 9h...odlazak u Cavtat i Konavle....malo smo razgledali Cavtat,imali smo vodica..bilo mi je malo dosadno....vidjeli smo rijeku Ljutu,Konavle,upoznali se s nekom njihovom nosnjom,vidjeli svakojake mlinove,a onda isli na rucak u Konavoske dvore...za ne vjerovat je bilo da je rucak bio isti ko i dan prije...musaka i rozata...odvratno!!!...opet nisam nista pojela...
2. zatim smo isli razgledati najbolji hotel u hrvatskoj-Bellevue....jako je luksuzan ali mislim da ima i boljih....jer ovaj ipak nosi titulu najboljeg u hrvatskoj...
3. nakon toga svega opet isla u grad....vidjela crkvu sv. Vlahe...malo se prosetala po Stradunu...i nazad u hotel...
4. htjela sam otici malo na bazen ali nisam stigla...jer smo u 18.45 isli u razgledavanje luksuznog hotela Palace i tamo smo i vecerali
5. dosli smo tamo...razgledali....hotel je bio jako lijep...zatim smo vecerali....I OPET GROZOTA...OPET!!!---za veceru je bio krvavi biftek...u nekom groznom umaku....ODVRATNO!!!!! ali jedan je covjek sredio da dobijem umjesto toga pomfrit i piletinu,jeee!!!!!!smijeh
6. nakon sto sam se NAPOKON najela posteno....otisla sam u neki INTERNET CORNER i isla posjetiti par blogova i pustiti par komentara...
7. onda smo se vratili u nas hotel (imenom Kompas,nisam niti rekla kako se zove..)
8. otisli smo malo na obalu neku i tamo su zasvirali gitaru...i bilo je lijepo...ali predosadno za mene...tako da sam se otisla otusirati i malo zbaljila u TV a zatim zaspala...ali nisam sigurna kada...ne sjecam se...smijeh

Nedjelja,25.2.2007.

Polazak iz dubrovnika za rijeku u 10.00h
Skoro sve isto kao i u cetvrtak...jedino (hvala dragom Bogu) ovi nisu pjevali pa sam spavala na miru...!!! smijeh
Stigli smo u rijeku u 21.00 h...zvali taksi da dode po nas i da nas odveze kuci nasoj slatkoj (svugdje je lijepo ali kod kuce je najljepse)...i cakali mi taj taksi jedno 20 minuta umjesto 10....zvali smo jos 2 puta i nikako da dosu...jos su i lagali pa rekli da su prosla vec 2...
I tako mi cekali 50 minuta....a kisa je padala ko iz kabla...onda smo zvali neke druge...i dosli su za tocno 3 minute...E to vam je taksi!!!....
Dosli doma....i odmah u krpe....!!! smijeh


Eto i malo slika....kao sto sam i rekla....

ovo je straznji (i bolji) dio autobusa...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

crkva sv. Vlahe
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

mi u Konavlima
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja i neka u nosnji
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovdje drzim koktel Sex on the beach(i pijem ga..) i stojim pored mini morisa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jedan dio zidina...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

pogled na dubrovnik
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

i jos jedan pogled...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Nadam se da vam se ta kratka ''reportaza'' svidjela.......

Svima vam saljem veeeelike puseeee!!!!!!!!!
Budite zdravi (i nek vas ne ulovi gripa) veseli.lijepi i ''pametni''......!!!

i komentirajte..............

Do slijedeceg posta....
Vasa Nightowl....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.