<body> [hana's world]. //* nightmarekingdom.blog.hr - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♥ako wam se ne swidi ono sto pise, moliwas da izadete s bloga bez ostawljanja zlonamjernih kometara,kritiku prihwaca, ali wrijedanje nikako ne.spamowima i lancima srece nije mjesto na njezinom blogu zato ih ostawite za neki drugi blog.zeli da joj ostawite jedan do dwa komentara koji su zbilja ostawljeni s razlogom i imaju neko znacenje, neki smisao.nada se da cete se toga pridrzawati.hwala.

.glasajte za blog.ako zelite.


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

♥na blogu swira pjesma cry.


.swi awatari na blogu su njenih ruku djelo i na njima se nalazi iskljuciwo ona sama.(:

♥wasi koraci.od 3.5.2007.

hit counter

free web counter


♥ona.
♥i might be a cruel heartless bitch, but at lest i'm good at it .

.ona je jedinstwena, a za was ona je hana.izgubljena djewojcica u okrutnom swijetu.
wec 15 godina koraca swijetom.ide u jezicnu gimnaziju, ujedno jedinu gimnaziju u njezinom gradu.
swoje wrijeme trosi na swe moguce nacine pokusawajuci uziwati u ziwotu.u tome joj je u posljednjih sedam mjeseci pomogao alen, njezina ljubaw.od kad poznaje njega, swe drugo je nebitno.
wicked look

''ne cinite ono sto ne zelite da itko sazna''


Photobucketwoli.
njega.
gledati stare fotke.
plesati i pjewati.
prijatelje.
ziwotinje.
smijeh.
zabawu.
sladoled, zwakace i lizaljke.
ljubiti se.
ljetowati.
brbljati.
klizanje.
misliti na njega.
pisati blog.
putowati.
i jos puno toga.

Photobucketne woli.
licemjerje.
samozaljubljenost.
skolu.
pokojeg profesora.
kemiju.
biti tuzna.
ljude bez wlastitog misljenja.
paukowe.
kopiranje blogowa.

.ostatak saznajte u postewima, a ako se netko zeli bolje upoznati nek mi pikne add na msn.
mala_hanchy@hotmail.com


♥prijateljstwo.

jednom mi je znacilo swe, a sada?cini mi se da nema osobe koja me moze shwatit.mozda nesto samnom nije oke.tko zna.
ipak, par osoba je uwijek tu kad zatreba.to su moja lory, iwona and marija.(:

icy
''kao sto ruza cezne za suncem, tako zena cezne za ljubawlju''

♥ne zeli.
ne želim biti dio ničega.ja sam cjelina.
ne želim pripadati nikome.ja nisam stwar.
ne želim se pokoriti tuđim uwjerenjima.ja imam swoja.
ne želim prihwatiti da nešto ne mogu.ja mogu swe.
ne želim slijepo slijediti druge.ja želim biti vođa.
ne želim gaziti po nikome.mjesta ima za sve.
ne želim čekati da nešto dođe k meni.ja dolazim do željenog.
ne želim stajati na mjestu.ja trčim naprijed.
ne želim da me pogreške slome.one su samo pokazatelj što trebam ispraviti.
ne želim biti opterećena porazima.želim se usredotočiti na pobjedu.
ne želim gledati u prošlost.želim biti okrenuta budućnosti.

♥linkowi.


♥my ppl.

anx.
petrica&iva.
tina.
sanja.


♥blogeri.

daria.
angel without wings.
maja.
jasna.
anamarija.



♥my favs.

♥twoja ljubaw.prowjeri.
wideo.
muzikica.
download music.
njas pikcrs.
divine music.


♥music&dance.
girl fight.
brick&lace.
whisper song.
popping&lock it hip hop style.
hip hop dance.
me&u.
hip hop popping electric boogie style.


kizza
''swaki dan bez osmjeha je izgubljen dan''


♥ciara.hotline.
Turn me up
c.i.a.r.a let's go

ooh im so glad u came
'cause u are the cutest thing
beauty should be your name
and i should be your lady baby
tell me where you've been all my life
'cuz you're so sexy and i'd
like to make u the one
baby here's my number.
call me up
hotline i got some conversation
i can be your operator
baby you should call me later
'cause you are so fine
i hope that your not playin'
'cuz im lovin' what you're sayin'
baby don't ya keep me waitin'
call me up hotline
you are so fine yeaa your so fine
i can be your operator
call me up hotline you are so fine
your so fine don't ya keep me waitin' call me up.
listen, don't tell me anything (uh uh) keep it real with me (uh huh)
you say you're single and
you ready to mingle
you sayin' the right things baby
man i want you so bad
gotta make you my man
you're what i need in my life
baby there's no time to waste
i said all i wana say
you know that im feelin' you
i know that you're feelin' me
reach me now don't wanna stop
anything for u and i
be there when u need me baby anytime u need me.
all my single folks we gonna get down
take it to the floor
right now take it to the floor
all the ones in love we gonna get down take it to the floor
right now take it to the floor.
call me up that's wassup call me up call me up.

♥ljubaw.
.swi zasluzuju bar djelic necijeg srca.iako se wecina ljudi prewise razocara u ljubaw.ne treba gubiti nadu.uwijek postoji netko tko ce te woljeti onako kako zasluzujes.a ti ces sa zadowoljstwom wracati ljubaw.nekad je osmjeh dowoljan da nekom das barem malo ljubawi.tesko je shwatiti neke stwari.pronaci prawu osobu.izgraditi wezu.zalosno je kako nakon nekog wremena swi trenutci u kojim si nekad uziwao padnu u zaboraw.kao da ih nikada nije ni bilo.i onda dolazi bol.tuga.osjetila sam to jednom kada sam stwarno woljela.nadam se nikada wise.iako mi se cini da uwijek netko ostane powrijeden u ljubawi.sada sam zadowoljna.napokon.i mogu reci da wolim.i da mene netko woli.

eyzz
''istinite rijeci nemoraju biti ugodne, a ugodne rijeci nemoraju biti istinite''

♥ples.
.ples mi daje neku slobodu.ispunjawa me srecom.nekima to mozda zwuci glupo.ali meni ne.wezana sam za ples.on je dio mene.plesem wec 11 godina.nisam nikada niti razmisljala da prestanem iako ponekad prestanem zbog nekih stwari.dok plesem zaborawim na neke stwari.poswetim se trenutku.

♥glazba.
.za muziku sam wezena jednako kao i za ples.jer bez muzike nema plesa.wolim slusati rock ponajprije.njagrupe su mi 3 doors down & nickelback.ali uglawnom slusam c&b i r&b.rhea.ciara.cassie.massari.sean paul.keyshia cole.swi su oni posebni na swoj nacin.swaka njihwa pjesma mi se swida.

Photobucket
♥sean paul&sasha.i'm still in love with you.

[Sean Paul]
Blessed your little broken heart.
But you know we had to part.
You done know it from the start.
Me tell them say a dutty yeah.
Sean Paul and Sasha come sing for me baby.
[Sasha]
Though you make me holla.
Though you make me sweat.
I can't get your tenderness.
Still I can't get you out my mind.
What is it about you baby.
[Sean Paul]
A dutty, dutty, dutty love.
[Sasha] I'm still in love with you boy.
[Sean Paul] Well I'm a hustler and a playa and you know I'm not a staya.
That's the way I give my love.
[Sasha] I'm still in love with you boy.
[Sean Paul] Say girly try to understand that a man is just a man.
That's the dutty dutty love.
[Sasha] I'm still in love with you boy.
[Sean Paul] Blessed loving from the start but you know we had to part.
That's the way I give my love.
[Sasha] I'm still in love...yes I'm still in love with you boy.
[Sean Paul] But a man gotta do what a man gotta do.
Girl, well a never had to promise you no bling bling fi hold you girl.
A just the loving weh me fling fling control you girl.
And make you head swirl.
And make you body twirl.
And make you wanna be my one and only baby girl.
Night after night me give you love fi keep you.
Gal you never get this kinda loving from you born.
And now you want draw card say me just can't perform.
[Sasha]
I love you baby.
[Sean Paul]
A true you get a little loving and me gone.
[Sasha]
You don't know how to love me.
[Sean Paul]
I and I nah no time fi no kiss up an charm.
[Sasha]
Not even how to kiss me .
[Sean Paul]
A true me take you little heart by storm.
[Sasha]
I don't know why.
[Sean Paul]
Baby girl, baby girl, baby girl.
[Sasha]
I love you baby.
A true me give her tug love and say bye bye bye...
Me turn around she ask the question why why why.
When me leaving me see the gal a cry cry cry.
And it hurts my heart to tell a lie lie lie.
So don't cry no more.
Baby girl for sure.
Just remember the good times we had before.

♥moda.
.moda je postala nacin na koji ljudi pokusawaju izraziti swoju osobnost.zele se istaknuti.pokazati da mogu biti razliciti.ali neki to swe ipak uzimaju prewise k srcu.ja u modi widim samo zabawu.neku igru.iako wolim biti drugacija.isticati se po necemu.ne wolim imati isto ko drugi.ali smatram da odjeca ne cini cowjeka i zato ne wolim ljude koji procjenjuju ljude po odjeci.

Photobucket
♥zwakace&lizaljke.
.jummy.hmm.nemogu bez zwakace.swaka je dobra..hubba bubba je najzesca.lol.pogotowo kad strpas cijeli paket u usta i nemres zwakat kolko je ima pa ti swa faca natekne.haha.a od ljutih je airwaves.ali samo u crnom omoticu.hihi.a lizaljke??.njah.njah.finooo.da.da.one welikee.mmm.

♥ljeto.
.moje najdraze godisnje doba.odmor.odmor i samo odmor.sunce.more.plaza.zgodni likowi.hah.pa sta jos fali??.swe je supac.

♥moja soba.
.swoju sobu smatram kao jednu wrstu utocista.kad mi nista ne pase u njoj se osjecam sigurno.kao da sam u nekom drugom swijetu.drugom wremenu.stalno nesto mijenjam.wolim crtati po zidu.hmm..to je san swakog malog djeteta.lol.a moram priznat da je zabawno.da.da.soba izrazawa moju osobnost.inace sam dosta kreatiwna osoba pa je i moja soba takwa.a kad sam wec kdo kreatiwnosti, u mojos sobi je cesto ''kreatiwan'' nered.

♥sat.

♥In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies
So let mercy come
And wash away
What I’ve done
I'll face myself
To cross out what i’ve become
Erase myself
And let go of what i’ve done
Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty
For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done.

Photobucket
♥How the hell'd we wind up like this
And why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
But don't think it's too late
Nothing's wrong
Just as long as you know that someday I will
Someday, somehow
I''m gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
Someday somehow
I'm gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when
Well I'd hope that since we're here anyway
That we could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up staying
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Let's rewrite an ending that fits
Instead of a Hollywood horror
Nothing's wrong
Just as long as you know that someday I will
Someday, somehow
I''m gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
Someday somehow
I'm gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
I know you're wondering when.

big heart
''najbliza srca nisu ona koja se dodiruju''

♥Another dream that will never come true
Just to compliment your sorrow
Another life that I've taken from you
A gift to add on to your pain and suffering
Another truth you can never believe
Has crippled you completely
All the cries you're beginning to hear
Trapped in your mind, and the sound is deafening
Let me enlighten you
This is the way I pray
Livin just isn't hard enough
Burn me alive, inside
Livin my life's not hard enough
Take everything away
Another nightmare about to come true
Will manifest tomorrow
Another love that I've taken from you
Lost in time, on the edge of suffering
Another taste of the evil I breed
Will level you completely
Bring to life everything that you fear
Live in the dark, and the world is threatening
Let me enlighten you
This is the way i pray
Return to me
Leave me no one
Turn to me
Return to me
Cast aside
You make me turn away.


♥There's another world inside of me
That you may never see
There's secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away.
Maybe I'm just blind.
Maybe I'm just blind.
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything you need
I'll also be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Love me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone
Love me when I'm gone.
When your education x-ray
Can not see under my skin
I won't tell you a damn thing
That I could not tell my friends
Roaming through this darkness
I'm alive but I'm alone
Part of me is fighting this
But part of me is gone
Maybe I'm just blind.
Love me when I'm gone.

hana
♥mala.

Nemoj nikada nikome reci da je postajala jedna mala.da je bila twoja.i swe ti dopustila i
swe ti dala.nemoj nikada nikome reci da si otisao iz njezinog ziwota kao
tama.nemoj im nikada priznati da je mala ostala sama.nemoj nikada nikome
reci da je plakala i patila.da si maloj znacio, a nije te wratila.nemoj
nikome nikada reci da je ponos unistio swe.tko zna hoce li ikada biti
sretna.?.nemoj nikome reci.molim te.nemoj nikome reci da te ta mala
trebala.i da se mala bojala.swega cega bojis se.i kada gledas malu, ona
gleda te.i kada druge zele te, ona neda te.nemoj nikada nikome reci da su ti
goworili da za tu malu nisi.i nemoj im nikada reci da su je
pitali.''zaljubljena si ti?''.nemoj nikome nikada reci da im je morala reci
ne.nemoj nikome nikada reci da bio si joj swe.i nemoj im nikada reci kako
bile su teske noci te kada si maloj ulazio u sne.kada je bila sigurna da
trebas je.a ti si bio sretan, nisi znao za putewe tuge.nemoj nikome nikada
reci da njene noci bile su duge.nemoj im reci da je mala zbog tebe swe
izgubila.jer bila je sretna kad te poljubila.i nemoj nikome nikada reci da
si malu wolio bar malo.da si ju za oprost molio.samo im reci.''zalit
necu!''.ali, nemoj nikada reci da nakon swega.mala zeli ti srecu.i zeli te
bar kao prijatelja, zeli da kazes joj swe.nemoj nikome nikada reci da mala
nije tebi mogla reci ne.i nemoj im reci da mala jos uwijek zbog tebe
dise...da mala zbog tebe umire.i zbog tebe stihowe pise.nemoj nikome nikada
reci da mala zbog tebe sja.i nemoj im nikada reci da ta mala sam JA.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada


Photobucket
♥zapamti.

.barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali zivot za tebe.
.barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki nacin.
.ako te netko mrzi onda je to samo zato sto zeli biti poput tebe.
.tvoj osmijeh svima donosi srecu cak i onima koji te ne vole.
.svake veceri netko misli na tebe prije nego sto zaspi.
.nekome si citav svijet.
.da nema tebe netko sada nebi zivio.
.ti si poseban/na i jedinstven/na.
.voli te netko za koga ne znas da postoji.
.kada napravis i najvecu gresku,nesto dobro izade iz toga.
.uvijek pamti komplimente koje primas, a zaboravi ruzne primjedbe.
.uvijek reci nekome sto osjecas za njega/nju, ljepse ces se osjecati kad ta osoba zna.
.ako imas dobrog frenda imaj vremena da mu das do znanja koliko ti je dobar.

Photobucket
prijatelj ti je onaj koji ti daje potpunu slobodu da budes ono sto jesi.

sto nesto cini posebnim??ne ono sto cete time dobiti nego osjecaj da bi to mogli izgubiti.

ljudi kazu da cinis pogresne stwari samo zato jer ih radis na swoj nacin.

u mraku smo swi isti.samo nas nase znanje i mudrost razlikuje.zato ne dopustite da was oci preware.

woli onog tko te woli.pa makar bio kamen goli.

trenutak je dowoljan da se upoznamo.trenutak je dowoljan da se zawolimo.trenutak moze razoriti ono sto moze i stworiti.

mozda me smrt ucini ziwom u necijem sjecanju.

srce je kao staklo, ako ga jednom razbijes wise ga nikad neces sastawiti.

nitko nije wrijedan twojih suza, a onaj tko ih je wrijedan nikad te nece rasplakati.


28.02.2008. - 10:27

topli dlan dodiruje njezino lice.kao da se topi.
ugoda prodire kroz njezinu kozu.
wjetar se poigrawa njome mrseci joj dugu kosu.
to je san, osjecas li?
woli te.
koraca prozdiruci osjecaje.
je li okrutna?
hwala za ljubaw.
osmjeh izmamljen na licu.
sjaj se ocrtao na njenim ocima.
nasla je istinu i sada se boji da ne izgubi.
tone u tamu.gubi dah.
suza brise lazi s usana.
oprosti.nije zlo.tuga ostaje samo.
zauwijek ti.



| 17 | Komentiraj | On/Off |