subota, 13.09.2008.

... Nameless...

˝...Nije važno koliko smo puta
udahnuli dah
hej, važnije je koliko smo puta
ostali bez daha...˝



Photobucket Image Hosting

... kažu kako rjetko pišem na blogu, nisam više depresivna pa ne nalazim inspiraciju kao prije kad sam ju crpila iz svake suze... al' to je jednostavno pravilo života , kad patimo emocije naviru nekontrolirano, svaka suza jedna riječ ...

Al' ja se samo mijenjam ... ne kupam se više na istom izvoru života... al' nije istina da nemam više inspiraciju ... ne bih se smijala da nema inspiracije, ne bih plakala od sreće da nemam inspiraciju ...

Kada istrgnemo nepotrebne stranice knjige koju pišemo svakim korakom u novi dan, shvatimo da su nam oči bistrije a lice rjetko prekriveno suzama tuge... možda imamo na nečije rame ostavit umor sa čela , onaj umor od života...

[ nešto neprocjenjivo.... ]

... uvijek sam sanjala o nekom svijetu , iluziji, kao dijete , nisam shvaćala da svijet i život ne mogu biti takvi kakvim ga ja zamišljam ... da ništa nije savršeno što ima doticaj sa ljudskom rukom... al' sam vjerovala u Ljubav ...

[ vječito se vraćam Njoj, al ne mogu bez nje] ...

I sad sam shvatila da ne mogu sama , i uvijek ću je tražit , gdje god da se okrenem, gdje god da mi pogled leti ...

Svatko ima svoju Ljubav ( u nekom obliku ) ... uvijek ću težiti dati komad sebe, cijelu sebe ... tebi , njoj, njemu ... jer znam kako je kad ti netko daruje sebe... ne dio, nego sve od sebe ...

˝Još uvijek plačem kad vidim da netko uzima zadnji dah života u nekom filmu, zadirem noktima u tvoju kožu dok mi držiš ruku .... klecnu mi glava na tren, izgubih kontrolu nad tijelom od siline emocija ... i samo se okrenem prema tebi i naslonim glavu na tvoje rame ....... pogled mi opet leti , tražim Ljubav da se naslonim i da mi se srce smiri ... tu pokraj tebe... ˝


.... često samo čula sa tuđih usana kako je prijateljstvo precijenjeno, kako ne postoji ono istinsko ... to su oni ljudi koji su sami sebi dovoljni , možda i često puta dotakli razočarenje od drugih.... al možda ni ne znaju kako je ˝ kad imaš nekog s kim možeš da šutiš˝.........

˝...Noćas cu samo za tebe da plešem
evo učim nove korake
noćas cu samo za tebe
da poletim nebu pod oblake...˝


Photobucket Image Hosting


Materijalni svijet je zabluda .... mnogi to ne vide ... eh, teško je biti slijep...

Thanks for giving me Your time ,
Thanks for giving me Your patience,
... your hand... your tears ...
Thanks for learning me to fly in silence with You...
... to sing The Song...
[ Thanks for learning me to ask ˝where tram is going...˝ ]


Photobucket Image Hosting



˝...Dobro je kad u životu
za nešto se boriš, rukama stvoriš
dobro je kad u životu
nekoga voliš, neko te voli

Dobro je kad u životu
neko te sluti, ti nekoga slutiš
ali je nabolje kad u životu imaš nekog
s kim možeš ovako da šutiš...˝





09:39 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>