subota, 15.12.2007.

Secret Of Temptation [ RajevoSA ]

Letim .... ovo nisu moja krila ... ovo nisam ja ...

Mystic
...otvorim oči i pogledam kroz prozor ... prizor kakav odavno nisam vidjela ... mislila sam da sanjam - planine , rijeka, magla, sivi oblaci .... -
Neretva je tako lijepa ... koliko samo tajni skriva između ovih mističnih planina ... gdje li se skrivaju vile koje čitaju moje misli i otkrivaju tajne moje najdublje... poželim da mogu raširiti krila i odletjeti na taj hladni vrh ... sakriti se da me nitko ne vidi kada plačem ( od sreće ! )...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Expectation
... grad pod gustom maglom ... odiše nepoznatim .. u toj gustoj magli gomilaju se misli bezbroj prolaznika , svi slijede svoje tragove, volim promatrati ljude dok lete u svijetu svojih misli ... nisam navikla na ovo, gužva, buka...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uz zvuke albuma ˝Judi, zviri i beštimje˝ , čekam :
˝ Krenem obalom koju dobro znam
samo dva minuta pješice do luke
gdje se djeca igraju, pred nama skrivaju
kriju iglom izbodene ruke

Pa opsujem da ne mogu prostije
mada odavno sam pobjeg'o iz geta
i mjesec iznad nas ima okus hostije
a cesta miris izgubljenog svijeta... ˝


... [ ... osmjeh ... ] ...

Te oči sam čekala ... koliko čovjeku znači ugodno društvo - bila sam umorna , sa bolovima u koljenu , al sve se promjenilo ubrzo, zaboravih na beznačajnu bol - ... Hvala Ti !

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Expectation ( again )
... opet ugodno društvo... dugo tu nisam bila [ al osjećaj je k'o da sam jučer tu istu osobu posjetila, kao da vrijeme nije ni postojalo ] - Hvala Ti !
Al' ipak postojalo je ono nešto čega sam se bojala ... ponekad sebi ne vjerujem... neisgurnost u snagu , nepoznavanje sebe ... strah iskušenja onog u nama što je krhko ... Kada krijemo lice iza oblaka , ne želimo pokazat strah ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

[ ... zagrljaj ... ]... nisam to ona ˝ ja ˝ ... bojala sam se svojih emocija , a na kraju shvatim da nisam više ono krhko biće koje trepti pred svakom svojom slabosti ... Valjda čovjek kad - tad shvati Tajnu ...

[ Secret Of Temptation ]

Prija sam mislila da mi je i nebo okrenulo leđa... čovjeku kad sve ide prema dolje , u svemu vidi mrak, al nitko ne prepoznaje znakove...
Dotaknuh ˝ Secret Of Temptation ˝ , kad trebamo ići i protiv sebe da bi dotaknuli ono nebo koji toliko želimo ...

[ ... sve je kao latice ruže dok ne osjetimo ubod trna.... ] ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vještina je znati ovladati sobom kada smo i sami sebi neprijatelji ...
Napokon sam pjesmu naučila :
˝ ... na poljima od snova ne pušta se korijenje
ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije... ˝



P.S. Hvala Meral , Hvala Berkay i ostalim ˝intarnational friends ˝ koji su me trpili par dana u Sarajevu :) !!!!!


14:36 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>