utorak, 30.10.2007.

...Grlim Vas...

Eh ljudi moji ...

Večeras idem u bolnicu, sutra imam operaciju , pa da Vam samo zaželim ugodne dane dok ja budem na krevetu .... Falit ćete mi jako .... a i vaše predivne riječi ...

Samo da vam ostavim nešto od srca .... :


Odlazim na kratko .... odlazim na nepoznato putovanje...
Mala avantura ... al ostavljam Vam dio srca svog ....

Hell´s Angel će postati Night Angel ...
Letjet će noću ... i tiho ostavljati dar osmjeha dok snivate ...



Ostavljam osmjeh i zagrljaj ....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


12:26 | Komentari 33 | Print | ^ | On/Off |

petak, 12.10.2007.

Art Of Love

Eh .... [ uzdah duše koja spava na krilima snova ]

Sjećanja mi ispunjaju dane... al´ ona lijepa sjećanja ... buđenja, dodiri...
Dok uranjam u zagrljaj noći, sjene prošlosti mi dolaze ...
... upravo poput sjene one prelijepe ruže čiji se savršeni obrisi ocrtavaju na zidu kroz svjetlost mjesečine ....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... Volim Te..
Čujem šapat koji mi pretvori čistu suzu ljubavi u očima ...
.. osjetim njegov dodir na licu ...

[ Angel, nemoj plakati... molim te ]
Usne mi njegove govore poljupcima koliko mu značim ,
zajedno tonemo u moru predivnih osjećaja ...
Vidim sebe u njegovim očima... Ljubi mi vrat .... ne želim da nas razdvaja ništa osim dodira naših tijela....

[ nemoj nikad otići ... ]
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



... neka toplina me obuzme, tako nježna, predivna... u onom mraku sobe gdje mi društvo pravi samo sjena ruže i moja sjećanja daleka ... volim umjetnost zvana Ljubav... ispunja me svojim čarima , magijom ... čistoćom ...najljepša od najljepših, najsnažnija bujica valova u nama, vulkan strasti , ljepota dodira....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


00:02 | Komentari 17 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>