utorak, 10.07.2007.

¤ == | Mystic Rose | == ¤

Ovo je jedan od trenutaka kad toliko toga leti u zraku , riječi , misli ... nedovršenih, mističnih... Nisam tužna, niti sjetna ... samo je ovo jedan od trenutaka kad uživam u samoći, a misli lutaju, sanjam ....

... i tiho sunce odlazi na počinak
...nebo je tako lijepo , beskrajno...
... savršeno!

Odlutah rijekom snova u svijet koji samo ja znam ... Na obalu Ljubavi ... Noć oblači tamnu haljinu i ukrašava se zvijezdama ... Nisam znala gdje sam , nigdje nikoga oko mene, samo Tišina ... Obično sam bježala od nepoznatih mjesta, uvijek osjećaj da me netko nepoznat prati ... al ovaj put ... ni traga onog straha od nepoznatog ... ni traga onog osjećaja opreza od nepoznatog...
Ali sad ... htjela sam da traje ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sjednem na jednu stijenu i prepustim se melodiji valova ... trenutak kad čuješ samo ono što želiš čuti ... samo fali nešto da sve bude savršeno ! Samo jedna duša kraj mene da osjetim kako diše... ne trebam nijedan glas čuti, niti jedan dodir osjetiti, samo da diše kraj mene ...
Zatvorim oči i osmjehnem se , poželim još jednom da je ta duša kraj mene i zapjevam u noći ....


˝... K'o fina prašina u oku
sitan kamen na dnu cipele
ko fitilj zarobljen u vosku
mislim na tebe... ˝


Na tren , vjetar pobjesni ... al samo tren ... otvorim oči u strahu, nisam htjela da čarolija prestane ...
... i nije ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ruža ....
Pokraj mene jedna ruža mi je ukrala pogled svojom ljepotom , magična, mistična...
Uzmem je u ruke , njen miris mi obavije dušu ...
Samo se osmjehnem , i nastavim pjevati uz melodiju valova ...



˝Vjeruj u ljubav, jer ljubav je sve
vjeruj u ljubav, ne živi bez nje
vjeruj u ljubav i sačuvaj nju
vjeruj u ljubav u dobru i zlu

Daj mi svoju ruku sad
neka ljubav veže nas
daj mi svoju ruku sad
kao jedan cvijet
daj mi svoju ruku sad
prava ljubav je uz nas
nek nas vodi u sretniji svijet˝


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... Srce bira najljepša mjesta gdje često pribjegavam i prepustim se čaroliji ljubavi ... Koliko samo čovjek može biti sretan ako taj svijet ljubavi učini dio svog svakodnevnog svijeta... Koliko god da smo tužni, ovaj svijet nam može izmamiti osmjeh na lice i vratiti onaj sjaj u očima. Još kada osoba s kojom dijelimo taj svijet razumije onu čaroliju , i pjesmu na obali Ljubavi ...


20:17 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>