PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


nedjelja, 07.11.2010.

Sretan mi rođendan!!

U nedjelju je bio moj 12. rođendan!! To počnimo od petka (5.11.)

Petak: Za sat razrednika morali smo odlučiti u koje ćemo radionice ić. Te radionice održavaju se svake godine u ovo vrijeme (prošle godine je bilo malo prije). U njima obično radimo nešto o zdravoj prehrani itd.. Moja bestica i ja idemo u radionicu kod naše raske (razrednice). I onda smo birali za sportski dan. Ne znam imate li vi sportski dan, ali mi imamo. I to će biti 18. 11. pa nećemo imati informatiku 6. i 7. sat!!! Ugl, oni koji idu na odbojku moraju ići na još jednu aktivnost, a oni koji ne idu moraju na 3 aktivnosti. Moja prva aktivnost je odbojka. Grupe su 3 cure i 3 dečka. A druga aktivnost mi je stolni tenis. Htjela sam ja nešto drugo ali učiteljica je druge izabrala pa je jedino slobodno mjesto bilo u stolnom tenisu. U razredu su samo dečki ošli na stolni tenis. A nagovorila sam jednu prijateljicu iz drugog 6. razreda da se ona isto prijavi na stolni tenis da ne budem jedina cura. Joj, kak ću se osramotiti na stolnom tenisu... Ja to uopće ne znam igrati. Ja ću to igrati poput badmintona! xDD Nakon škole išla sam na rukomet. Ništ posebno osim toga da u subotu (jučer) imamo utakmicu. Ja i 2 frendice koje su pozvane na moj rođendan smo rekle da ne možemo doć jer ja slavim rođendan. Nakon treninga išla sam na dramsku. Ah, bilo je jako smiješno. Preepričavali smo smiješne događaje. Rekla nam je učiteljica dramske da ćemo raditi predstavu Ribar Palunko. Svi su se žalili što im je to dosadno i žele neku predstavu u kojoj će se zabaviti. Predlakali su Spužva Bob i druge, a ja sam se pametno sjetila Super talent-a. Svi su oduševljeno prihvatili. Moramo glumiti nekoga od natjecatelja iz supertalenta, a ja nemam pojma kog!! Može help oko toga, molim vas! Ne znam pjevat i nemam nikakav talent xDDD Ali mislim da ću pjevat Sjećanja x)

Subota: Ujutro sam dobila od roditelja parfem Forbidden rose by Avril Lavigne. Naravno, tražila sam ih da mi danas daju parfem tako da za proslavu lijepo mirišim. Krenulo je pospremanje stana. No dobro, i polako dođe 20 minuta do 16 i dolazi moja bestica koja je najavila da će dopć prije jer joj roditelji rade pa ju poslije ne mogu dovest. Za dar sam dobila 50 kn od nje jer nije znala šta da mi kupi..

Malo kasnije došla je jedna moja prijateljica koja mi je predivnu majicu koju sam za vrijeme rođendana isprobala i rekle su mi cure da mi preedivno stoji. Vjerujem im na riječ =)
Onda su odjednom došli gotovo svi koji su bili pozvani. Njih troje nije došlo. Tak da nas je bilo osmero s time da je bilo 6 cura (uključujući mene) i 2 dečka. Darovi su: majica od jednog dečka na kojoj piše "I want you to leave me alone". A na leđima neki kostur. Inače ja ne volim kosture pa ću imati spuštenu kosu kada ju budem nosila da mi prekrije kostura. Također mi je on kupio narukvice za kojima je poludjela škola, tuniku sam dobila od drugog dečka. Ružičaste je boje i "nacrtan" je hrčkić s mašnicom. Reko je da mi je to kupila njegova mama i da će mi biti do koljena ta majica, a nije skužio da je to zapravo tunika. Meni je glupo kada netko drugi kupi poklon, mislim, ne zovem ja na rođendan zbog poklona. Al dobro... Kasicu prasicu dobila od jedne moje frendice. Ušno pokrivalo sam dobila od bestice zajedno sa rukavicama bez prstiju, Šalicu i pribor za nokte sam dobila od još jedne prijateljice.

Škorpiona (jer sam ja škorpion po horoskopu), lak za nokte i čokoladu sam dobila od moje sestre. =)

Slavlje se održalo vani i u mojoj sobi. Evo kako je bilo dalje: Prvo sam rekla svima da si izaberu jedan balon, a unutra sam stavila papirić koji izriče sudbinu. Evo primjera: Osoba koja ti se sviđa uskoro će ti reći da joj se sviđaš, Tvoj najbolji prijatelj sed zaljubio u tebe (to sam stavila u balon za kojeg sam bila sigurna da će izabrat jedna cura i tako je i bilo), jedna prijateljica ti laže, posvađat ćeš se s najboljim prijateljem, zavoljet ćeš osobu koju si nedavno mrzio/la, slavljenici se ne sviđa tvoj dar... I drugi slični. xDDD Onda smo igrali "Što misliš o meni?" - anonimno. Odabere se jedna osoba i svi drugi moraju napisati što misle o toj osobi. Poslije ta osoba sve to čita naglas. Naime, znali smo tko je što napisao po olovci (flomasterima) i po rukopisu.

Nakon te igre išli smo van. Na trgu smo igrali pantomime. Bilo je preludo. Tada smo otišli u obližnju pizzeriu i naručili pizze i coca-cole za van. Pa smo na trgu na klupicama jeli i pili. Nakon toga prošetali smo se do igrališta, ili kako ih mi zovemo, tobogani. Tamo smo igrali razne igre: Ulovi nogu (ne pitajte me kako se to igra, teško je za objasnit kada ne znate kakvo je to igralište), ludi doktor, još jedna slična igra, skrivača.. Onda smo se zaputili kući na sladolednu tortu od čokolade. Svima se svidjela. Nakon torte smo išli u moju sobicu gdje smo igrali bocu istine. Začudo, vrlo često je boca bila uperena u mene. Nikad prije nije bila tako često. Bilo je škakljivo jer smo gotovo svi znali sve o svakome. =DD Nakon toga smo igrali policajca, lopova i civila. Ne znam znate li kako se igra, ali nije važno. Igrali smo samo jednu partiju te igre jer ju ne volim baš. Do kraja roćkasa smo igrali prepoznavanja zvukova. U 9 i pol svi su se zaputili kući. Kupila sam brdo slatkiša ali na kraju smo pojeli samo jednu vrečicu Bacon-sa i malo čipsa. Te smo popili samo jednu bocu Coca-cole. To je zapravo pohvalno jer znači da im nije bilo dosadno. Jer ako nemaš ništa zanimljivog da radiš na rođendanu onda jedeš i piješ. A ja sam se sjetila hrane kada smo izlazili van i to je bilo jedino kad su jeli. =)) Jako sam zadovoljna svojim rođendanom i druge cure su rekla da im je bilo super i cool. Super sam se zabavila. I jedva čekam slijedeći 13. rođendan! Hehe. Ekipa je bila super i totalno sam sretna. Nisam mogla zaspat do dugo u noć.

Danas: U školi je bilo solidno. Ne da mi se objašnjavat =) Ugl, vjerojatno ću sutra nakon dramske ići prespavat kod jedne moje najbolje prijateljice koja također ide na dramsku. U nedjelju ujutro ću ići natrag kući jer oko 15h imam utakmicu. Danas sam s tom prijateljicom bila kod jednog prijatelja koji mi je bio na rođendanu. Bilo je ludo xDD Idem sada na drugi blog! Pusa!

P.S. Uskoro će valjda i slike!

Nicole the slatkica.



| komentiraj! (5) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.