PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


četvrtak, 09.09.2010.

Summer is not over, but I need to be in school... x.x

Wazzaaap?!?! ŁoŁ xDD Kako ste mi? Bila sam malo u komi jer je počela škola. Al ajd dobro.. Da vam pričam? P naravno da ću. Buahaha! Elem dakle. Došla ja ujutro pred školu svoju dragu (moš mislit). I od prve vidjela svoju grupicu cura iz razreda. Prišla ja njima. Neke me nisu vidjele od dodjele svjedodžbi pa nisu znala za moje šiškice. Iskomplimentiramo lud si novu odjeću, obuću.. Tad vidjele da se dečki iz našeg razreda negdje muvaju prema ulazu u školi. Hmm, ošle mi za njima. Odveli nas oni ravno do razrednice (the best). I tako nas ona odvela do naše učionice! Rekla nam da sjednemo kako hoćemo. Sjela ja sa svojom najfrendicom. Prva tri sata imali razrednicu. Pustila nas da pričamo =D Onda (nakon što smo se ispričali) nam je pročitala kućni red, bla, bla, bla. Opet dala da pričamo. Itd. U mojoj školi je običaj da imaju neki razredi dužnosti u školi. Za 6. razrede je dužnost biti u kuhinji njami(pripremat tanjure, spremat). Ugl. To je odvratnorolleyes. Onda nakon 3. sata imali smo najGOREG učitelja na svijetu. puknucu Ufffa! Ah, jedva preživjeli. U utorak je bilo sve normalno po rasporedu. Nakon škole ja častila sladoledom fino svoje društvo s kojim se vraćam ponekad kući. U srijedu – noćna mora. 2 sata matematike. Ponavljanje,,, Ali sam happy jer me nije prozvala na ploču (ni jučer ni danas)! Mrzim ić na ploču, iako sam odlična učenica i kužim matematiku. Ali, bojim se da neću znat, ne da mi se dizat sa (ne)udobne stolice, ne volim prašinu od krede koja mi ostane na rukama i mrzim kada mi zaškripi kreda! Mislim da je uč. iz matke skužil da ja ne volim baš na ploču pa me ne proziva. Možda par puta u god. Jer zna da sve znam xDD Ajd, danas bilo dobro (valjda). Sutra je Olimpijski dan! Wee! Nemamo normalnu školu nego pješačimo u bijelim majcama do odredišta. Naravno, u slučaju kiše sve pada u vodu i mi imamo nastavu. -.- " Argh, malkoc (haha, malkoc!??) sam se raspisala. Nadam se da ćete pročitat. Uskoro dolaze nove slikice u box-eve! Pa, pratite! Idem ja sad. Pa-pa! BTW, morate pogledat ovaj video!!! Prepre!





Bye bye by me! Nicole the slatkica



| komentiraj! (30) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.