PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


subota, 10.07.2010.

Eurofest

To vam je rukometni turnir u Izoli u kojem je moja ekipa sudjelovala i prošle i ove godine. Bilo je i Taiwan-đana, mađara, danaca, šveđana, HRVATA, i drugih. Otvorenje je bilo u subotu (3. 7.), a zatvaranje u srijedu (7. 7.). Sudjelovala su 99-a godišta, 98-a godišta (ja) i 96-a godišta. Igrali smo 6 utakmica (moj tim 98.), a pobjedili 2 jer smo igrali većinom proti9v 97 godišta. Zašto? Jer neki stranci u rukometu imaju neparna godišta. Oni nemaju 98. godište. Mnogo ekipa je imalo par starijih igračica. To jest, varali su. 98. godište je osvojilo 4. mjesto i pehar. Prva 3 mjesta dobivaju pehar i medalje, a 4. mjesto pehar. 99. godište osvojilo je 2. mjesto! Čestitam cure!!! Woohoo!!! A 96. zadnje jer su kofol predali neke utakmice jer im nitko nije javio kada se igra. Budale su ti slovenci. Varaju cijelo vrijeme. Mogla bih vam reći koje su sve prekršaje radili sudci, igračice, treneri, oni koji okreću golove... Ali ne mogu jer mi sestra traži kompić... =( Ali nema veze, drugom prilikom. Sada sam se upravo vratila s kupanja. Bilo je preludo. Ja i moja naj frendica. Srele smo još i neke druge cure i super se zabavljale! Napravila sam desetak dizajna. Baš su lijepo. Uskoro ću ih objavit. Oki, idem ja sad! Uživajte!









Bye bye by me! Nicole the slatkica!



| komentiraj! (30) | isprintaj | # |

subota, 03.07.2010.

50. post!!!

50. post! Da, da.. Dobro ste pročitali… Vjerojatno bih i prije slavila 50. post da nisam imala stanku i da nisam bila lijena i da me Internet nije zezao! Ali šta je-tu je! Za taj posebni post učinit ću dobro djelo. Aha, i to je moguće xDDD! Želčite maknuti ono Igre.hr iz box-a? Evo kako:


Uđite u svoj blogeditor.
Odite na Postavke.
Ispod Logotip bloga piše vam Sponzorirani boksevi.
Onda piše: Želite li da se na vašem blogu prikazuju Blog.hr boxevi sa zanimljivim sadržajem s drugih portala? Da Ne
Sad samo trebate kliknuti na kružić pored Ne i kliknite spremi. Onda pogledajte blog i toga više nema! Naravno, ostat će vam link od Igre.hr, ali to se ne može maknuti.

Zamolila me Dorchy da joj objasnim kako staviti linkjove. Možda još netko to ne zna, pa ću sada vam reći:

Otiđite u blogeditor u box u koji želite staviti link(ove).
Kopirajte ovo i zaljepite na željeno mjesto u box-u:
[URL=
http://primje
r1.blog.hr/]Prim
jer <3[/URL]

(morala sam taj "kod" odvojiti enterima jer inač vam ne mogu to pokazati. Visamo maknite entere tako da vam sve to stane u jedan red)

Tada, umjesto http://primjer1.blog.hr napišite adresu željenog bloga (npr.: http://nicoletheslatkica.blog.hr).

Nakon toga, umjesto Primjer <3 napišite kako se naziva taj bloger/ica (npr.: Nicole the slatkica)
Kliknite Objavi i to je to! Možete pogledati blog!

Volim vas sve!!! I hvala vam na vjernosti! Uživajte u pjesmama (to su trenutačno jedne od mojih naj pjesama jer mi se sada sviđaju neke balade i stare pjesme)!














Bye bye by me! Nicole the slatkica



| komentiraj! (29) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.