PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


srijeda, 03.02.2010.

=) =) =) =( =( =(

waveHej piplsi!wave Dobila sam 5 iz engleskog iz ispita ( sve točno ) !zubo Wiiii!smijeh I tak. Uskoro dobivam vlastitu sobicu!!! Jupi!!! Prekjučer sam pisala lektiru Koko u Parizu. Sutra će nam valjdarolleyes reći ocjene. Imamo sada lektiru Strah u ulici lipa! Imam ju već kući pa ju ne moram posudit iz knjižnice, to mi je najmilije jer se ne trebam brinuti o tome kada ju moram vratitibelj. Super je to što ima 134 stranice za razliku od Koko u Parizu koja ima 260ludludlud!!! Sutra 6. sat imam natjecanje iz matematike.... Držite mi figethumbupthumbupthumbupthumbupthumbup!!! Ja sam bila prijavljena na školsko natjecanje iz geografije ( 5. razredi ) i najbolje sam rješilasmijehsmijehsmijeh!!! U ovaj ponedjeljak ( 1. 2. 2010. ) trebali smo pisati međugrasko, ALI, blesani koju su zaduženi da daju ispite svim natjecateljskim školama su dali svima u petak umjesto u ponedjeljak! Pošto su učitelji dobili u petak ispite, mogli su lako reći svojim učenicima pitanja. I tako mi nismo pisali ispit za natjecanje!!! Pišemo ga 16.! Nije fer!!headbangheadbangheadbangburninmadburninmadmadmadmadpuknucupuknucupuknucublablablablanamcornamcornamcornononocrycrycrynonononononoeekeekeek Pripremala sam se cijeli vikend-uzalud! Mogla sam lijepo učit matematiku!!! A najbolje od svega je da sam tek danas saznala da je natjecanje iz matke SUTRA!!!! Nisam se mogla pripremit! NIJE FER!!!! crycrycrycryzasrdtfyuikjhgfdrtyutfyrd!!!!!! A, šlag na torti je da sam prehlađenazaliven. Grlo me užasno boli... Sada mi tata sprema čajekparty partypa ću ga piti ( neću ga valjda jesti!!!??? zar ne? ).A jagoda na torti je da sam se u ponedjeljak porezala na prstenjak i mali prst ( jagodice, barem mislim da se tako zovu )ludludludheadbangdead. Tak da sam sva ŽNJ!!! Sad sam u depresiju ( geografskoj depresiji = razina vode koja je ispod razine mora! Toliko sam bila spremna...tuzan )... Stavit ću par slatkih slika i video ( ili videe ) barem da vi ne budede u fazi ŽNJ kao što sam ja!mah Pa-pamah! DRŽITE FIGE!!!!!thumbupthumbupthumbup

OVA DVA VIDEA JE VRIJEDNO GLEDATI

1. video - so cute!



2. video - so funny!











Preeeeecute!!!!!!!!!!! cerek



| komentiraj! (8) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.