PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


utorak, 11.08.2009.

Im sorry ! crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Meni je tako žao što se nisam javljala, internet mi je UŽASNO spor. Do 7. mjeseca sam pokušavala otvoriti blogeditor i vaše blogove, a onda sam odustala, nije mi se više dalo živcirati zbog kompa te sam uživala s frendicama. Nedavno sam opet pokušala otvorit blogeditor i uspijelo je! Jeeeee! Nadam se da me niste zaboravili / e. Ovaj post će biti duži jer vam moram sveeeee ispričati. Ali nekako ću pokušati ne pisati opširno kako ja inaće pišem. Pa krenimo!

Prvo i najprvije, Mimi! Ona je dobro, svaki dan sve više i više raste. Jučer se zamalo ugušilaeek . Mimi voli igrati se s sandalama, tenkama, japankama... Tako se jučer igrala sa sandalom od moje sestre i zapetljala se. Uzica od sandale joj se omotala oko vrata! Moj tata je ( Hvala Bogu ) vidio Mimi na vrijeme i otpetljao ju je nakon što ju je jedva uhvatio jer je bježala. Bilo ju je strah. Sada je dobro. Nadam se da se više neće igrati s tom sandalom

Kao što većina vas zna, ja sam rukometašica. Ali sam trenirala do 7. mjeseca. I to od 6. mjeseca na betonu! Zašto? Zato jer je 1. 7. počeo Eurofest u Izoli. Svaki dan smo išli u Izolu na utakmice i vraćali se kući. I tako 6 dana. Ja sam u cijelom Eurofestu zabila 2 gola!smijeh Jeeee. Na kraju smo osvojile 3. mjesto ! Juuhuu!partypartypartypartyparty Pobjedile su Mađarice. I zaslužile su. Izvrsne su, svaka im čast.

Moja sestra i ja smo dobile pozivnice od Gradonačelnika! Pozivnice za prijem kod gradonačelnika.eek Pozvani su svi oni koji su bili na nekim natjecanjima i oni koji su od 1. do 8. razreda imali zaključnu ocjenu 5! Ja sam bila na natjecanjima iz matke ( županijsko, regionalno, međugradsko ) a moja sestra zato što je završila školu od 1. do 8. razreda sa zaključnom 5. Došle smo u taj prostor gdje se održava taj prijem i sjele smo na postavljene stolice te čekala ostale da sjednu. Kada su svi sjeli, gradonačelnik je održao govor pa je onda prozivao sve one koji su pozvani na prijem abecednim redom. Kada čuješ svoje ime moraš se ustat i doći do stolića gdje je papir i potpišeš se tamo gdje ti neki pomoćnik kaže, pa dobiš diplomu od dogradonačelnika te kuvertu od gradonačelnika koji ti čestita te se vratiš na mjesto i čekaš ostale. Tako sam i ja učinila. Bilo me trta. Od treme nisam ni stigla napisati pravi potpis nego sam samo svoje ime napisala. Kada su svi baš svi dobili kuvertu i diplomu, onda smo svi otišli u jednu prostoriju gdje su bile frfe i sokovi. Moja sestra i ja nismo mogle dočekati da dođemo do kuće nego smo odmah otvorile kuvertu. U kuverti je bio novac!greedygreedygreedy Ja sam dobila 145 kuna a moja sestra 550!greedygreedygreedygreedygreedygreedy Ja sam taj novac odmah potrošila.dead

Ja sam 8. 8. bila pozvana na rođendan od mojeg prijatelja. Pozvao je desetak dečki i tri cure uključujući mene. Samo je jedna došla kojoj sam zahvalna zbog toga. cijelo vrijeme sam bila sa tom jednom curom koja je došla na njegov rođendan. Najbolje je bilo za vrijeme torte. Nitko nije htio pjevat rođendansku pjesmu pa su se svi glupirali. Torta je bila fina. I tak.

Uglavnom sam ispričala sve, ali ne sve! Kao što znate, škola uskoro počinje. Krenut ću u 5. razred, rastati se s razrednicom i brojnim prijateljima. =( tuzan Već sam kupila pernicu. Ali tražim torbu. Ovo ljeto toliko toga radim, evo mojih obaveza :


SVAKI DAN PO NEKOLIKO PUTA : Bacit smeće i stavit novu vrećicu za smeće u smeće.

SVAKI DAN : Oprat stakleni stol, oprat daske ispod prozora.

SVAKA 2 DO 3 DANA : Oprat glaovir, oprat prozore iznutra, očistit TV i stakleni ormarić na kojem je TV, očistit ormariće, oprat ormar na kojem su knjige, oprat veliko zrcalo i još nešto čega se ne mogu sjetit.

Evo to je bilo to za danas. Samo ću vam reći pravila koja će biti u boxu i stavit ću vam pjesme koje su mi fora te slike novog moba. Novi mob je malo drugačiji od onog kojeg sam vam pokazala, isti je model samo je boja drugačija. Pa, uživajte !


PRAVILA

1. PRAVILO : Ne psuj na mom blogu
2. PRAVILO : Ne pljuj moj blog ( prihvaćam kritike ali ne i vrijeđanje )
3. PRAVILO : Komentiraj samo ako si pročitao / la post
4. PRAVILO : Komentar mora biti vezan za blog.
5. PRAVILO : Ne laži

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us







To je to za danas, Bye bye by me!wave



| komentiraj! (23) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.