PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


srijeda, 17.06.2009.

DOBILA SAM MAČKICU ! ! ! ! ! ! cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

Da , dayesyes ! Dobro ste čuli ! UDOMILA SAM MAČKICU cerekcerekcerekzubozubozubosmijehsmijehsmijeh! Prije gotovo tjedan danayes. U četvrtak ujutro, moja seka, tata i ja smo išli po nju u Pulu. U leglu je bilo 6 mačići i mačkica. Svi su bili premedeni, ali ona koju smo odabrali je bila prrreslatka ! Vratili se mi kući ( isto ujutro , samo 1 ili 2 kasnije ) i mačkicu pokušavali priviknuti na njen novi dom. Već je sve bilo spremno za nju. Njezin WC i pijesak za njen WC, posuda za hranu i hrana , posudica za vodu , košara za spavanje... Kao da dolazi Mesić zujo! Odmah je , čim smo stigli odmah je pronašla njen WC i obavila nuždu. Ima 2 mj. Ubrzo smo smislili ime: Mimi ! Voli se igrati i maziti . A da samo čujete kako prrrrrede ! Kao da ima ventilator u sebi. Mimi smo našli preko interneta , na jednom oglasu. Mimi pripada Gospođi Danijeli. I jako joj se zahvaljujemo ! Evo jedna njena slikica :


Image Hosted by ImageShack.us

Zar nije preslatka ? Sad se tu pored mene igra sa mojom sestrom. Kada trči po kući čuje se : trlm - trlm ! Premedeno ! Brza je ko munja. Istog dana poslijepodne u 5h , bila je fešta za kraj 4. razreda. Nema više učiteljice koja će nam prvo sve objasnit i naučit , pa tek onda test ! Bila je fakat the best ! Na feštu su bili pozvani roditelji koji su zajedno s učiteljicom gledali 3 glumačke predstave i ples koje smo sami smislili. Učiteljica je pripremila tekst . I dok je čitala se rasplakala zajedno sa mnom i nekim mojim frendicama. Ipak su to tužni trenutci. Učiteljici smo pripremila za nagrade 2 plakata , diplomu za naj učiteljicu i zlatni lančić sa zlatnim privjeskom u kojem je ugravirano 4.a i s druge strane 2009. ! Bilo je stvarno lijepo. Igrali smo igre, jeli , jeli .... Nismo htjeli da dan prestane. ali ništa nismo mogli. Nismo čarobnjaci. Nažalost. Imam veliku vijest ! Sutra je predstava ! Dramska skupina glumi. A ja sam u njoj ! Odglumit ćemo predstavu Alisa u zemlji čudesa! A ja sam zajedno s mojom frendicom GLAVNA ULOGA ! Tj. ALISA ! The problem is that da ću morat nosi roza haljinu ! Ali nema veze ! Glavno da ja glumim. Idem ja sad. Idem gledat jednu seriju koju pratim redovno. I ne želim ju propustit !



Bye bye by me ! ! ! KI$$ KI$$ KI$$



| komentiraj! (51) | isprintaj | # |

nedjelja, 07.06.2009.

'' Ide mi , u životu ide mi ! ''

Hej wavemahwave! Baš sam jako very much puno happy ! ! ! JAAAAKO HAPPY !!!!!!! U petak su mi zaključene sve ocjene ! I sve zaključne su mi 5 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Tooooo !!! Dobit ću mobitel ! Juuupiii ! I... dobit ću pohvalnicu ! jeee jeee jeeezubozubozubo ! ! ! Sada ću malo pričati o mojim kućnim ljubimcima ! Može ? Pa, naravno da može kad ja odlučujem ! xD XD Krenimo ! Kada sam ja još bila u maminom trbuhu , moja sestra je imala dvije ribice ( zlatne ) . Nezz šta je bilo s njima . Onda , kada sam ja bila još curičak , moja sestra i ja smo obožavale mačkecerekcerekcerek ( obožavamo i sada ! ) . I oko mojeg dvorišta našle smo jednog malog mačića. Ispostavilo se da je muškić. Bio je narančasto bijeli Zvao se Žući . Onda , kada sam imala 3 godine , moj tata, seka i ja smo išli na skijanje. da da. I ja sam skijala. Moja mama je ostala kući jer ona ne zna skijati. Još smo imali Žućija. I tada oko božića kada sam ja , moj tajo i seka bili na skijanju molja mama je našla malog mačića. Isto muškića. Bio je sin od Žućija. Kada smo se vratili sa skijanja , pripitomile smo ga moja seka i ja još više. Nazvali smo ga Žućko. Ali problem je bio to što se Žući i Žućko nisu slagali pa samo Žućija morali potjerat jer su se mogli međusobno pobiti. Sada je Žući mačak lutalica. Žućko mi je postao najbolji prijatelj. Satima smo ga svi mazzili . Naučile smo ga ja i moja seka da kada ovako sjednemo ( prekriženih nogu ) : Image Hosted by ImageShack.us i lupnemo po nogama da sjedne nam u krilo. I tako smo svi prrrreli . On sada ima već 7 godina ali se nešto strašno dogodilo , kada smo oko ovog Božića moja familia ( tata , mama , moja seka i ja ) išli na skijanje, Žućka smo kao i svake godine prepustili susjedima da ga hrane. I hranili su ga svaki dan. Ali dan prrije nego što smo se vratili Žućko je nestao. I još se nije vratiocrycrycrycrycrycrycry. Bio mi je najbolji prijateljcrycry. Neznam gdje je, je li živcrycrycry? Da li je sretan ? Neznam. samo malo.......cry...... Čim spomenem njegovo ime odmah mi teku suze pa tako i sad. Sve te mačore smo držali u dvorištu. Znači , bili su slobodni , išli gdje god žele. Dolazili kod nas na hranu i maženje. Dok je Žućko još bio tu , U susjednom dvorištu rodila su se dva mačića , crnobijeli I OVAJ :
. Crno - bijelog mačića nismo uspjele pripitomit , ali crnog jesmo . Crni se zvao Lukica tj. Luka ali je Lukica od milja. Imao je oko 2 godine kad se u nešto jako udario. Išli smo kod veterinara. Veterinar je bio rekao da je udarac ozbiljan i da je najbolje da ga uspavamo. I .............................. uspavali su ga cry. Evo opet mi suze teku. Bio je tako drag. Nabolji , najslađi. Lukica i Žućko su mi bili najbolji prijatelji i još jesu. Iako u Raju , on mi je najbolji prijatelj . Ali dobra je vijest da ćemo udomit neku maćkicu i imati ju u kući ! ! ! I to ovog ljeta ! ! ! ! ! ! Njoj nećemo dopustit da pobjegne. Voljet ćemo je najviše na svijetu , i ona će mi postat najbolja prijateljica ! Moja je sestra prije 2 godine za rođendanski dar dobila 2 mišice. dada ! Jednu crnu i jednu bijelu. Bijela se zvala Biba a crna Lili . Ispostavilo se da je Biba ustvari muško i onda je Lili rodila 8 malih mišica i mišića ! Preslatko ! Muškog Bibija i 7 mišica i mišića smo vratili u Pet shop , a ostavili smo Lili i jednu bijelu mišicu koja je na svu sreću njezina KĆER . Ta kćer se zvala Pika . I prije godinu dana Lili je preminula od starosti. Već je imala sijede. Ali Pika je još živa i sretna . I to je to. Sada tražimo male maćkice da jednoj maćkici uljepšamo dom ! Evo slika Mog budućeg mobitela i mojih ljubimca :



























Žućko














Lukica
















budući mob



| komentiraj! (21) | isprintaj | # |

utorak, 02.06.2009.

Pa........

Hej !!! Kak ste ? Predomislila sam se. Neću pisati post za ostale dane jer mi se neda ! Ma ljena sam ja. A, šta mogu? Samo da vam kažem ocjene ! Tak sam happy ! Pisali smo ispit iz matematike i ja naravno dobila 5 ! Pa ispit iz hrvatskog, i ..... neočekivana ( i očekivana ) 5 ica !!! Pa provjere iz matke ... SVE 5 ! Ispit iz talijanskog 5 ! A, iz engleskog 5 ! Ide mi , u životu ide mi ! Baš sam happy ! A sada.... ZAKLJUČNE OCJENE .... iz talijanskog ..... ta - da -da -da 5 ! ! ! ! ! ! Engleski ...... ta-da-da-da 5 ica ! ! ! Ostalo nije zaključila . =( T_T Ako mi sve bude 5 onda ću dobit novi mob ! ! ! ! ! ! ! !
Juuuuhhhuuuu !!!!!!!! I da, vjerojatno ću promjenit dizz jer kao što vidite moj se dizz ne učitava ! =( T_T Šteta , baš mi je bio lijep ! Znam da u zadnje vrijeme ne pišem često postove , ali zato OBEĆAJEM da ću preko ljeta puuuno pisati ! Napisat ću uskoro pravila ! Vidite, popravljam se ! Možda stavim i

Glitter Graphics
MySpace Layouts

Ali nezz . Hvala puuuno shaumi ! lol Hvala puuuno
somewhere-back-in-past ! Poslije ću vam stavit slikice !



Bye bye by me



| komentiraj! (16) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.