PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


nedjelja, 19.04.2009.

O nee, opet ššškola ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

O neeeeee crycrycry! Sutra o5 školabang headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang! Grozno burninmad! Užas burninmadheadbang! Strahota burninmadheadbangpuknucu! Rano buđenje, učenje , pisanje zadaća....... Ima li goreg ?! A još sutra pišemo lektiru od 200 str. cryheadbangheadbang! Nevjerojatno je to što očekuju od nas eek! Unbilivible ! Nadam se da sam da sam dobro napisala jer sam jako žalostna i ljuta zbog škole ! Moram još dovršiti zadaću i učiti zato jer sam sve zaboravila ! Tužno........ Stvarno very jako puno much tužno cry! Ah, što mogu !? A NAJGORE OD SVEGA JE DA MI JE U PETAK UKRADEN MOBITEL ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !crycrycrycrycrycrycrycrycrycry Nema više moje bebice no! Šmrc šmrc ! Što ću ja bez mog moba crycrycrybang?! Zvala sam moj mobitel Katie ! Sada je više nemano ! ! ! ! ! ! ! Zvala sam ju preko telefona ali je maknuta kartica ! Sada je mrtva cry! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Sada malo sretnih vijesti...... u subotu ( jučer ) bila je utakmica rukometna a ja sam igrala yes! Mislim hallo , pa naravno da sam igrala kad sam rukometašica dead! Ali sam igrala s malima rolleyes! Barem tako zovemo one mlađe cure. I ja sam zabila puno golova, više od 10 zubobeljbeljbeljsmijehnaughty! Bilo je funhrvatska ! Igrali smo 2 utakmice i obadvije smo pobijedile partypartyparty! Naravno uz moju pomoć dead! A moje cure s kojima treniram su izgubilebelj ! Tak da sam happysmijeh ! Bila sam u obadvijema utakmicama cijelo vrijeme smijehsmijehsmijeh! A da sam igrala s mojima onda bih bila puuuuno manje yes! A sada prelazimo na moj ukradeni mobač tuzan! Sada sam dobla jedan stari koji je moja sisterica imala prije oko 3 god. pa zamislite kak je star blabla! Ali šta ću ??!! Sada ću malo slikica stavit o školi i evo kak je izgledo moj mob !

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Not Sarcastic Pictures, Images and Photos
Za Nightwishqueen :


gaara Pictures, Images and Photos
gaara Pictures, Images and Photos



| komentiraj! (21) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.