PRAVILA

1. Pročitaj ostala pravilabelj
2. Nema psovanja na mom blogunono
3. Nema svađenono
4. Nema vrijeđanjanono
5. Slobodno pohvali =) =P
xD =Dyes

Moj zaštitni znak:

















kus Pictures, Images and Photos


  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (15)


Komentari On/Of?

O blogu...

Dragi blogeri i blogerice. Ovaj blog kreiran je 8.2.2009.g zbog zabave i novih poznanstva. Od tada sam se dosta promijenila. Nadam se da će ovaj blog dugo trajati i da će dugo trajati blogovi mojih prijateljica i prijatelja... Ja također radim dizajne I primam narudžbe. Ako vam se ne sviđa moj blog, nemojte ni dolaziti! Hvala na razumijevanju! Pozdrav, Nya! Nicole the slatkica
















Penguins


petak, 13.02.2009.

Skromna Potočnica

Evo jedna priča koju sam napisala sa 6 godinaeekyesnaughtyrolleyes!!!


Skromna Potočnica

Bila jednom jedna prodavaonica cvijeća. Bila je šarena i puna različitog cvijeća.
Odjednom se javi Plavi Zumbul.

Plavi Zumbul: Ja sam najljepši na svijetu.
Prekrasno mirišem i svi me vole.Htio bih da me neka djevojčica kupi i da pored sveg ostalog cvijeća samo mene voli. Onda bi mi svo cvijeće u njezinoj kući zavidilo.

Crvena Ruža: O Zumbule, Zumbule mene ne možeš nadmašiti ni u ljepoti ni u mirisu. Svi znaju da su ruže najljepše i najmirisnije, pogotovo crvene ruže, a to sam ja. Oh, kako bih bila htjela da me kupi neko dijete i da me pokloni svojoj majci za Majčin dan, a to je uskoro.

Mali Kaktus: Ti ne možeš biti najljepša. Imaš bodlje i svakog bodeš.

Crvena Ruža: Pravi se javio. Ti imaš bodlje po cijelom tijelu i osim toga imaš ružnu zelenu boju i smrdiš.

Mali Kaktus: Vidiš, mene su uljepšali. Na mene su zalijepili izmišljeno predivno cvijeće i našpricali su mi parfem boljeg mirisa od tvoga.

Crvena Ruža: Gdje želiš biti osim u ovoj cvjećarnici? Nigdje drugdje ne pripadaš.

Mali Kaktus: Želim da me kupi neki dječak za svoju curu, a ona će me najviše voljeti.

Žuti Tulipan: Tvoja ideja je luda, nitko te neće kupiti (smije se). Ja sam najljepši i mene će sigurno kupiti netko tko će me poslije darovati nekom glumcu koji će se brinuti o meni kao o svom djetetu.





I tako se puno cvijeća hvalilo i govorilo gdje bi željeli ići. Zapravo svo cvijeće u prodavaonici je to govorilo. Svi osim skromne potočnice koja se nije hvalila nego je samo uživala i čekala trenutak kada možda netko vidi njezinu ljepotu. I tako, bilo je sve manje cvijeća. Plavog Zumbula je kupila djevojčica, Crvenu Ružu kupilo je neko dijete i darovalo majci, Malog Kaktusa kupio je neki dječak i poklonio svojoj curi...
Ubrzo je u prodavaonici ostala samo skromna Potočnica. Prodavačica nije znala što će učiniti s Potočnicom, pa ju je ostavila.

Slijedeći dan svo prodano cvijeće bilo je vraćeno u prodavaonicu. Zumbula su vratili zato što se previše hvalio, Malog Kaktusa zato jer je slučajno ubo djevojčicu i.t.d.

Odjednom uđe u prodavaonicu djevojčica koja je tražila cvijet za rođendan svoje majke. Niti jedan cvijet joj se nije svidio sve dok nije vidjela skromnu Potočnicu...

Djevojčica>font>: Želim ovu prekrasnu Potočnicu.

Nakon što je djevojčica kupila Potočnicu i poklonila ju majci (koja je bila presretna) brinula se o njoj najbolje što je mogla i nikada je nije vratila. Ostalo cvijeće u trgovini (ono koje je vraćeno) od tuge je uvenulo. Poslije su se u toj trgovini prodavale samo potočnice.




Napisano za sve one koji vole cvijećethumbupthumbupthumbupthumbupcerekcerekcerek.



| komentiraj! (21) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.