Ajd konačno.....


To će te svi reć kad dođete na blog.....pa evo ljudi konačno mi je sve u redusmijehU školi,koja je inače završila,sam skroz zajebo ali zaboli me!Kako se kaže,bit će bolje.thumbuppa evo samo da podsjetim Klytića(irmu) da mi je obećala 50 komentara,pa eto tako.Za novu ću vjerovatno biti u Njemačkoj, pa tak da neću bit sa ekipom.Evo sad mi ostavljajte komentara kad ste se prije žalili da ne možete.Čuo sam,zapravo pročito sam da je Penić izgubio mob,pa et peniću žao mi je.a et moram stavit sliku.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ovo je zakon sport...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Eto to bi bilo sve pa pozzz i komentirajte.

DODATAK::::

Evo samo da vam se javim iz Shwabije,da se ne brinete!Usput Sretna NOVA 2007. Ja se najvjerovatnije sutra vracam u Hrvatsku,znam da vam falim ali strpite se jos malo,hahaha.smijehAna,nema tvojih komentara na sliku.Ajd irma ti ostavi tih pedeset vise.Ajd pazite na se i vidimo se!!!!mah

28.12.2006. u 20:50 | K | 397 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



DOBRODOŠLI!!!!!

my blog in our world
blog layouts

blog layouts




www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


namcor
EVO JA S LENONICAMA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Većina vas koji posjećujete ovaj blog vjerovatno znate tko sam a za vas ostale ja sam Nick.burninmadrođen 19.11.1992.,to jest škorpion.Rodni grad SB-Slavonski brod.Upravo ću krenuti 8.c Oš A. Mihanović.Naj frendovi:Aco,Denis,Penić...
NE VOLIM ŠKOLU PREVIŠE!!Navijam za Dinamo ZG a što se tiče ostalih europskih klubova za Milan!
FORZA MILAN!!
DINAMO ZG!
SB U SRCU!!!







My frendovi


Image Hosted by ImageShack.us
ACO
Aco je car,uvijek je za zajebanciju,uvijek radi sranja s nama a ipak prolazi s 5,jebo majkusmokin,aco mi je jedan od naj frendova.postali smo ono baš dobri frendovi tek oko 5 razreda i od tad prolazimo svakakva sranja,legenda....partysmokingreedy

Image Hosted by ImageShack.us
JURE
Jure i ja se znamo odkad znamo za sebe,starci nam se znaju pa tak da smo ja i on oduvijek igrali nogomet zajedno.Jure je isto car i uvijek se zajebavamo i u školi i vani.
Voli jest blitvu, koji likbang.Isto mi je jedan od naj frendova....
To je malo starija slika....

Image Hosted by ImageShack.us
PENIĆ
Penić smrad,voli se zajebavat i uvijek najebe uglavnom pod hrvatskimheadbang
Voli se ubit od domaće rakije i zajebavat.partysmokinIsto mi je jedan od naj frendova....budala..bang

Ženska populacija

Image Hosted by ImageShack.us
ANDREA
To dijete je puklo ko lizalo...Luđakinja,bolje vam je da ne budete u njenoj blizini kada dobije napade svog smijehanutsmijehInače ona i ana imaju neki svoj bolesni jezik ali ugl je legenda.....
Image Hosted by ImageShack.us
ANA
Koliko to dijete ima nadimaka,mi vam anu inače volimo zajebavat pa se ona ljuti na nasburninmadsmijehOna isto dobije napade bolesnog smijeha ali samo kad je budna ili ne jede jel to uglavnom radi...Nekad je zakon a nekadpuknucu....

Image Hosted by ImageShack.us
IRMA
To je tek posebna luđakinja...nju isto volimo zajebavat ali uglavnom se i ona s nama zajebava,ona vam voli meni ostavljat komentare..partysmijehvoli se ubit od bambusa..partyuglavnom zakon budala....

Image Hosted by ImageShack.us
REBEKA
Zec jedan,nju znam još od vrtića i tad je bila luda pa je i danas...Ona isto voli pit...Ima opremu kod kuće ko neki špijun.partysmijehvoli puno jest......njaminjami
zakon budala....










LINKOVI

Acocool
Rebekanut
Enazujo
KLITYparty
Zrinkanjami
Ćuralud
Naš razrednismokin
JAGODICA BOBICAnut
(Č)MARTINA & lIVIAbang
Ruž!calud
Pen!ćnut
Marjanacparty
Andreanjami
Matea & Dorabang
Elvasmokin

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


namcor
EVO JA S LENONICAMA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Većina vas koji posjećujete ovaj blog vjerovatno znate tko sam a za vas ostale ja sam Nick.burninmadrođen 19.11.1992.,to jest škorpion.Rodni grad SB-Slavonski brod.Upravo ću krenuti 8.c Oš A. Mihanović.Naj frendovi:Aco,Denis,Penić...
NE VOLIM ŠKOLU PREVIŠE!!Navijam za Dinamo ZG a što se tiče ostalih europskih klubova za Milan!
FORZA MILAN!!
DINAMO ZG!
SB U SRCU!!!






Free Counters
Get a Free Counters






MySpace Layouts

MySpace Layouts


myspace layout

myspace layout



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge88a-gif.gif" border="0" alt="Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service">
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
MySpace Layouts

MySpace Layouts


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service