by:pLushY.dEsiGn. picture:deviantART.
hOčEŠ*nEčEš

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°Ja,Ja & Ja°°

**JA SAM**
Anabela,iako me većina zove Bella...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



**GODINE**
20.11...navrsit cu 16 godina..Škorpija

**MSN**
bella__sb@msn.com

**ŽIVIM U**
Slavonskom Brodu...

**IDEM U ŠKOLU**
Jezicnu gimnaziju-2.F....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



**MOJI FRENDOVI**
Katarina,Ruža,Dijana,
Megi,Pavicka,Anna,
Romana,Trkulja,Karla,
Jelena,Livia,Radicka,
Majicka,Kiki,Matej,
Ramić,Stjepan,
Marko,Kuki,Niko,
Edo,Stipa,Cimot,
Nikola,Robert,
Almir,Hrc,Dario...


**SUBOTOM IZLAZIM **
u Cezar & Valinor,
gdje su cajke tu sam i ja..


**LJUBAV**
Ponovo slobodna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



**OBOŽAVAM**
Drustvo,msn,subote
smijati se,trosjed,cajke,
ljeto,ne uciti,mym,plesati,
brbljati satima,izlaske,
kave,cokoladu,rolanje,
Stubicke...


**INACE**
Mozete me naci..
kad imam slobodan sat il ovak..
Pigal,Martel,Korzo..


**JA**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




°°°LInKiChI°°°

Katarina
Balkanska braca
Martina i Andrea
Martina & Livija
Iweee
Marko
Ana K.
Lana
Vesna
Damir
Ivana
Anja
Jelica
Adam
Valjetić
Irma
Patricia
Majićka
Aco
Brigita
Penić
x~AnChY~x
Bela
°{MecKi}°
** rukometasice ** :o)
Zrinee
plavusa
despinavandi
KlInKiCa

***Moji frendovi***

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Katarina je moja najfrendica,otkad znam za sebe...jednostavno je obozavam,potpora mi je u svakom trenu...zajedno smo kroz svasta prosle,od suza do smijeha uvijek smo bile jedna uz drugu,ona mi je defintivno najbolja frendica!°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Ruza je moja super frendica s kojom se od srednje nikad nisam posvadala...Ona je osoba s kojom mogu o svemu satima pricat,zna cuvat svaku tajnu,kao sto sam jednom rekla srednja nas nije rastavila...vec jos vise zblizila....!°°

Image Hosted by ImageShack.us



°°Dijana je jedna predora osoba,s njom se znam kratko vrijeme..a ostavila je na mene poseban dojam,to je cura s kojom se mogu sve dogovorit,s njom nikad nije dosadno,ima poseban blagi osmijeh,hehe..a ne ko ja..loool...ugl....
super je,pristupacna svemu,ma obozavam ju!°°


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Romana°°Pavicka°°Trkulja°°Karla°°

°°To su moje cetiri bestice iz razreda,volim ih puno..jer su posebne,svaka na svoj nacin...dozivjele smo mnogo
lijepih trenutaka i ja se nadam da se ih biti jos mnogo,moje carice!!!°°




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Anna°°

Image Hosted by ImageShack.us



°°Livia°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Marko°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Kinez°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Stjepan°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Kiki°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



°°Iva°°

Image Hosted by ImageShack.us


°°Martina°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Lela°°

Image Hosted by ImageShack.us


°°Mare moja rodica°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Martina°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Andrea°°



°°Garicka°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Pavicka i ja°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°°Romana i Katarina°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Katarina i ja°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Pavicka i Karla°°
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Balkanci°°
Free Image Hosting at <br />
°°Karla i Trkulja°°<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us


°°Carice u gradu°°

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Myspace layouts

Myspace layouts



Images for your blog

Images for your blog



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image Hosted by ImageShack.us

Friendster

Friendster



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



blog layouts

blog layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 02.05.2008.

****Koliko toga u tako malo vremena...zar ne?****

Eeeey,evo Belle....da se javim,nakon koliko ono
...hmhm...ma necemo brojati..
hehe...kao sto vidite..dugo se nisam javila...
zato sad imam puno toga za napisat i reci vam....
pa odakle da krenem....mozd najbolje ispocetka...
Skola...moja bolna tocka..onak..
malo sam se pokvarila sto se tice nekih predmeta...
sad nas resetaju do kraja..pa trea ucit..hehe...teskoooo...
Ali ipak je tu moje najbolje drustvo...
zbog kojeg jedino i idem u skolu...
Onda zadnjih subota sam stalno u gradu...
i bilo je vise-manje doro...
ne bas supeer..al doro,nea veze....
kad nikog nije bilo,drustvo mi je pravio moj naj jaran Kinez....
big pozz njemu..bit ce nama doro i ove subote...jeje..
Pa eto prosle subote moja Karla slavila rodendan...
Mala moja,sve ti najbolje zelim!!!!!....
Bilo je super...osim par problemcica...hehe...
necu ih spominjat..razbacali smo se....
napokon svi bili na okupu..ma super..ima i slika...
u galeriji..."malo" nam je romana popila..hehe...
al sve u svemu bila super subota...
sa mnom bi se vjerojatno slozila i ruza..
koja je nasla novog momka...
vecina znaju ko je..pa necemo pisat ime...
sve vam naj zelim,da budete dugoo skupa....
pa da predem opet na moju bolnu tocku....skola...grrr....
ova zadnja 3 dana...bila su ono trsh..uzas....
pokupila sam keca iz kemije...i to moram ispravit...kak god znam....
al tesko...drzite mi fige...hehe...naravno mi svi cekali 1. maj...
pa onda ono ko vidio ucit....jbt..
jesam bila srena kad je zazvonilo zadnje zvono u srijedu..uff....
ali pripreme za prvi maj bile su ubitacne doslovno tako...
htjele smo tu,pa tamo....pa opet tu..haha...
ali dogovorile se mi..da idemo na Sovsko jezero...
e tu pocinje nova prica...

Prvi maj...7 sati..mi se okupile kod Trkulje....ko mi?..pa Trkulja,Katarina,Romana,Karla,Pavicka i ja...
onak lijepo sretne mi...weee....
i sad krenuli mi prema jezeru...
i spazile mi neke likice u autu ispred nas...
ponadale se mi uzaludno..hehe...vec znate sto je bilo...ccc...
ajd dosle mi..dok smo nasle mjesto i tak..se slikale...
u pocetku sve fino..a kasnije....uff...vidit cete i sami...
ak uspijem dobit slike...nest se smrdalo..
hehe...mi papale rostilj..i sta cemo sad..
igrale mi odbojku..pa nam bilo dosadno...
i osle mi setat do izvora i tak..nasle mi neku kucicu...
uuu..donelepice...i Navali narode!!!..poplie mi dosta..a joooj...
ponapijale se ko koze..eheh..
e sad..ovaj dio je preskocit...jer ne zanima vas bas sve sad...
hehe...ugl....strasno je to sto smo se napile oko pola 12..
a otreznile se oko 2..
i opet osle piti...haha....ma lude mi...a trkica igrala nogomet..
i osvojilaprvo mjesto..ma legenda nasa..
a mi sam snimale likice..a jooj...
mljac...i tak se zajebavale bile stalno..
pile,smijale,barile..hehe...
i onda pah...pade kisa....kmeee...i morale kuci oko 8....
a stas...onda nam se Trky zagubila..hehe...
al sve je hvala bogu,doro proslo...
i malo nam tam Romana previse popila..
pa je bilo svega..hehe..
samo cu jedno reci svojim caricama....
Vojim vas najvise na svijetu...i stvarno ste naj frendice...
A ovo je bio najbolji 1. maj u zivotu..i moramo ga ponovit...!!!!!!!!

Eto ja mislim da sam sve napisala...
neda mi se vise..
vec fulam slova..
hehe...drzi me jos sve od juce..
i nesmijem se ni sjetit sta je sve bilo..
Eto....sad posebni pozdravi.....

Mojim caricama....Katarini,Romani,Pavicki,Karli i Trkici...
Ruzi i njenom dragom....
Kinezu..mom najboljem jaranu...
Mom cijelom razredu,koji je najbolji i najslozniji...
Deckima sa Sovskog..mmm..i liku kojeg sam upoznala...Mirku....pozz...
Mateju i Marini.....mojim frendovima...
Marku i ekipi......big pozzzzz....
Kiki iz Rijeke...vtpp...
Ostalim Balkancima...
Damiru iz Krajiske...
Martini,Liviji i Leli...
Svim gimnazijalcima...
Dijani i Antoniji..
i svim ostalim koji komaju moj blog..
Vidimo se u subotu!!!!!

I evo slika....s prvog maja,iz grada..ma svega....pa pogledajte...
..ali nisu ovo sve slike...fali jos..al et..smrdalo se nest...




| kOmEnTs. (209) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.