< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

09/2008 (1)
06/2008 (3)
05/2008 (1)
12/2007 (2)
09/2007 (2)
07/2007 (1)
04/2007 (2)
03/2007 (4)
02/2007 (2)
01/2007 (3)
12/2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


I am 82% Asshole.
Total Asshole or Bitch!
I am one of those people that love to hear the sound of their voice. That and my lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-
-dinner-ass-drip.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Koga ja čitam?


Ribafish: Car, ljudina, legenda, pisao je u KLIKU, sad pise u PLAYBOYU, i jos je stigao napraviti slatkog sina. Rispekt

Dnevnik jednog publishera
blog novine koja predstavlja nešto najbolje što se na kioscima može kupiti za 15 kuna. Bolje čak i od kurtona.

Medo Vrlo produktivan bloger, i prilično zanimljiv. Ne pitajte ga što mu znači ono latinsko u naslovu

Nemetz Zanimljiv pogled na svijet...

Nešto o meni...
Dobar dan dame, gospodo, i oni između. Ja sam ni oficir ni džentlemen i trudit ću se da vas malo zabavim na ovom blogu. U stvarnom životu(TM) sam I.J. (25) - podaci poznati redakciji.

Rođen sam relativno mlad prije 25 god. bez nekog značajnijeg razloga. Završio sam srednju ekonomsku u Dubrovniku i trenutno radim (ne u struci). Imam problema sa prekomjernom težinom (razmišljam da umjesto osobne iskaznice izvadim lokacijsku dozvolu). Poroci su mi seks, droge i rock'n'roll (doduše bez droga, a bogami trenutno i bez seksa). Volim sve što vole mladi (osim narodnjaka), a i ponešto što vole stari. Od prometala trenutno koristim par kožnih cipela (br. 47) iako se nadam uskoro položiti za vozački. Osnivač sam Mladeži Hrvatske Stranke Umirovljenika :), a dosad sam na blogu objavio već jednu kratku pričicu o nasilju u obitelji (link)

Ni oficir ni džentlmen.
20.04.2007., petak
Potežete li redovito?

Jučer (19. travnja) u Jutarnjem listu se između Pevecova kataloga sa vrtnim stolicama (i stolovima i suncobranima i ostalim da se ne nađu uvrijeđeni) i prospekta nekog sajma zdravlja koji je izgledao (prospekt, naime, ne sajam, možda se varam za sajam jer nisam bio pošto nisam u ZGB, a sa svojih kvintalom i po se baš ne svrstavam u pobornike zdravog života. Sad se vratite na početak rečenice da se podsjetite koji sam kurac htio reći i preskočite zagradu) kao jedna velika reklama za dopunsko zdravstveno osiguranje Croatia Osiguranja (Neću vam stavit logotip, ali bi mogli platit za reklamu) sam našao i letak koji reklamira tablete protiv zatvora Purgal. Na vrhu je bio tagline iz naslova i slika onog konopca kojim se poteže voda iz visokomontažnog vodokotlića (za one koji ne znaju što je to visokomontažni vodokotlić, to je onaj koji se montira visoko, za razliku od niskomontažnog koji se montira nisko, pa se ne povlači konop nego pritisne onaj plastični kurac. U jebemtiživot opet sam pretjero sa zagradom, ito prilično nepotrebno, čini se) a u dnu ispod nekog teksta je bila rečenica prijatelj u nuždi . Jako dobar slogan, skoro pa mi je bilo žao što serem prilčno redovito i što ne trebam taj biljni lijek. No šalu na stranu, taj me slogan natjero da fakat pročitam taj letak (ili me na to natjerala dosadna priroda zaštitarskog posla u kojoj su ti novine i mobitel najbolji prijatelj) pa bih mogao otprilike navesti i svojstva i sastav dotičnog lijeka.
Ovo sve pišem samo zato da kažem kako možemo imati i dobre slogane koji fakat reklamiraju proizvode, a ne samo neke bezvezne i neke za koje ti treba tri dana da ukapiraš koji je kurac autor htio reći. Bravo za autore slogana.

Pošto nisam dugo pisao ovo mi se nije dalo formatirati da bude čitljivije jer i tako čita samo petero ljudi, a oni će se potruditi da pročitaju ako ih zanima.

Politička trilogija neće postati trilogija jer je reporter neodgovorna lijena seljačina sa kojom ne želim imati više posla.
- 16:53 - Papir trpi svašta, a blog još više (11) - Papir stvarno trpi svašta - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.