nedjelja, 18.10.2009.

dan u pokretu.. i sve ok, u najboljem redu ili tako nesto :)))

auf.. buran dan ili nocc...
juce sam spavala 3h,a necu ni danas vise(vec manje)...
vec na 10h frendica je dosla do mene.. spica, pricice...
oko podna sam do susjeda i susjede..imaju ljudici vec koju godinu.. kasne tridesete, al opiceni ko siba..bili im jos gosti u posjeti, zato su me i zvali na koju casicu..poceli smo okretati cisto bijelo vino.. jedna, dve, tri case, a onda smo prestali brojat..moja stara obozava te ljudice, tako da i voli kad sam kod njih.. provela samm kod njih kojih 4-5h..ludnica, lik opicen ajme.. sta sve radi likovima na poslu.. mice role wc papira, kad zna da je gusto, skriva kemijske, kad zna da je vazan tel. poziv..itd..al sve u granicama normale i da pritom nikoga ne povrijedi .. a i zena mu zakon!!! i drustvo uvijek za 5..zakon ljjudici!!!!!!!.. pusilo se, pilo, spikalo..
meni je u svakom slucaju zvonio mob svakih 10min:te decko, te 1 frendica, te 2 , te 3, opet decko, te naj frend, opet decko, dr. frend.. itd...svima sam rekla neka jednostavno dodu do mene doma pa cemo sve raspravit, jer se radilo o danasnjem izlasku na neki party, na koji moramo doc svi skupa, a ne svako posebno, kako se tko sjeti..
susjedi su zakljucili da sam strogo poslovna osoba, a ja sam imala namjenu vec iskljucit tel....
inace poznata sam po tome, da stalno pricam na mobitel...mislim da mjesecno potrosim oko 400-500kn na poruke i pozive..
inace ljudi u busu, me cudom gledju, ako sam na nekoj duzoj relaciji, recimo pol h voznje.. po dvajst puta mmi zazvoni mob..vec me sram postane..
decko mi je bio danas u madarskoj.. navao me i reko daa mi kupio par kutija cigara s raznim okusima(tekila, cokolada, votka..), a moja srecica :))))...
onako lijepo pripita, odnjihala sam se do doma..stara nije nista ni posumljala jer vec kad jje dolazila doma, vidjela me kod njih, a za nju su oni najpovjerljiviji i najzesci ljudi ikad..
oko cetri i po-pet , cim sam usla u kuccu i pitala staru smijem li di(naravno odgovor je bio: narkomani tj. dileri ostaju doma, ni u kom slucaju, ne mrdas dalje od 50m od okruga kuce), vec je zvonilo zvono na vratimaa, a na njima 2 frendice.. za koju minutu pojavila se i treca cudeci se kakva je to guzva u mojim odajama..
stara je popizdila te je odlucila preci preko onoga: narkomani ostaju u kucnom pritvoru. al nema izlaska, do 8 morm bit home..
prve dve otisle su do frenda, a treca je pricekala dok se ja ne spremim... otisle smo na bus, te do glavnog naseg kafica..
ekipa ko ekipa, gosp. gl. diler(onaj s kojim sam prije nesto imala), je ko obicno sjedio za svojjim dr. uredom, sankom.. ubrzo su dosle i ove 2, naj frend, i ostali frendovi..za 20min i decko i njegovih 2 frenda usli su u kafic.. jbt i nj. vidim nakon 6dana.. bila sam presretna.. al ovaj diler nije.. lik je ful ok, nikad nista ne trazi, vec samo izaziva..jeben karakter, a i zgodan decko.. svaki dan samo u tom kaficu pussti oko 300kn, a ne izazi van s manje od milje i po, dve.. uvijek okrece po par runda, a pricee su mu jebenica totalna, uvijek... kontaa on mene i pred deckom, ali pazi jer da mu izgleda isto lud kao i on sam,.. jer inace lik nista ne pazi...
mislim ne smeta meni kontanje, dok ne postane bezobrazno, a on nikad nije takav.. i tako moju ljubav nebi presla za nista...
oni svi idu na party.. zvala sam staru., ako smijem veceras van ;).. da NE..
odlucila sam doma da ju nagovorim, ako ne samo cu otic.. boli me k...
decko je tek sto je dosao vec popio vise nego svi oni skupa dosad.. rekla sam vec , pije sve ko vodu... izderala sam se da stane i da cu se vratit za sat vremena..

stara je popustila, al da ne pusim zeleno :), i ne napijem se.. a sta je dr i mogla...
vratila sam se u kafic..
dilera, naj frenda(sporedni diler inace) i decka nije bilo(ma i on spada medu to dvoje inace,samo daa se sve zna o svima) nije bilo.. dok je cijela ekipa u vecem broju bila za sankom..
dosli su za 10 min, mrtvi..svo troje.. ne da su bili pijani, napuseni, nego ko zna na cemu sve...crvene,umorne oci,zjenica nigdje; kapuljce na glavama;bas mrtvi,smijuci usli su i sjeli za sank... poludila sam. derala sam se na svo troje, a najvise na moga idijota,, pred svima, svi su me gledali i slusali..ali nije me bilo briga.. a ni njih, jer sudeci po tome kakva spica ih je tresla, nisu me uopce culi...a lijepo sam ga zamolila NEMOJ pit, pusit, uzimat nista, vuc....al ko da nisam..
izletjela sam iz kafica, skupa s njim, deruci se, a pred kaficem na stanici, cijeli razr, prijatelji(oni normalni xD).. nisam nikog ni skuzila koliko sam se derala; a da ste ga vidjeli..na sta je licio..
al on kao on, poceo se i on derat na mene.. kad smo zavrsili, odnosno ja odlucila da danas ne pricamo, okrenula sam se i skuzila da si gledaju u nas, kao i ovi da su svi izasli iz kafica i pratili nasu sapunicu..i razgovor u kojem se on derao sto je sve uzeo i u kojoj kolicini, a da bi mogla i ja, jer ljudi kao ja koji bi se trebali lijeciti na zivce i trebaju uzimat razne stvari za svoje zivce.. sta mu sve ne padne na pamet..
sad svi znaju da mi decko najveci narkoman...izderala sam se i na ostale da bi moglli krenut...au kako mi digo tlak..
svi su sjeli u aute..i moj kreteen u svoj i to za volan...on ce vozit..ma neka vozi..
ja sam osla s naj frendom.. on je dao frendu da vozi..pametan decko..s mojim debilom ne pricam, pa ni vozim.. krenuli smo u koloni, 4 auta(nagurali da idemo sa sto manje auti), i basevi do max..
usput smo stali u kaficima..ovaj moj se nije ni potrudio prestat pit.. prvo kad ga je konobarrica spazila zaderala se:nocas molim te bez sranja!!..
frend je zapazio auto od murje u civilu, a zatim i njih samih.. znak za moving i odletjeli smo nas 2 u wc... nega murja moze pretrest, tako da ga skine do gola, te ispipat cijelog..meni nesmije dirat ni sise,a ni ono dr. poseno mjesto :)..zato smo sav ostatak trave zbuksali u moje sise :))..
komentar je bio:bit ce uzitak to pusit..hehe :D
dosli smo na party; a u meduvremenu sam se s mojom budalom pomirila..izbio se usprkos svemu do kraja..al bas do kraja.. cijelu vece nije me ni jebo ni 3posto..raspizdila sam se i izderala na nekoj polovini partya: ako mi ti ne mislis posvetit malo paznje, morat cu pogledat uokolo..sigurno ima nekog ko bi.. bezobrazno i bahato mi odg, a zatim se zadero dok sam odlazila:nece ti niko posvetit tu paznju ovdje jer me znaju, tj. znaju i tebe, i znaju da bi ih ubio.. u slucaju da neko nezna, ja cu nekog ubitt vecerassssss!!... u tom trenutku dok se dero, nije mogao drzat oci otvorene, glaavu na ramenu, leda na zidu, na kome je bio naslonjen.. ostala sam se zajebavat s frendicama.. za njega sam svakih 10 min slusala: ***** opet kipa(riga)!!
najfrend mi se isto tako izbio kao i decko,samo sta ima manji kapacitet.. nije se mogao sjetit otkud je, tko je, s kim je??
frend je sjeo u nj auto,te su se odvezli do njega doma,,.. ovaj da ce ostat s njim cijelu noc..ujutro najfrend ide s mojim dragim obavit neke poslove..nemam pojma kako.?? ovaj ce se lijecit pet dana poslije, a ovaj moj tjedan.
zadnje tjedne deckic mi stalno krade naj frenda... stalno su skupa... prije nisu mogli cut jedan za dr.... razl. ekipe, mjesta..
ja i moja budala u svakom slucaju posvadali smo se nekih 50 puta te noci, dok nije odustao i konacno svatio da u svadi samnom jednostavno nema sanse da dobije jer znam prije nj sta ce rec, a na sve i imam odg.. ispricao mi se, te proveo zadnji sat mjesto s deckima i cugom u rukama; samnom i frendicima i pokojom muskom uhodom ppoput njega..
otisla sam taxijem doma na 4 jer su svi bili out..izvan vremena i prostora.. a bila sam i ja malo..
u svakom slucaju noc zaa 5... a jutro... i ova 3h spavanja sto me cekaju...hmm .. malo manje primamljivo..
laka noc :))

05:36 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.