četvrtak, 15.10.2009.

tko je tu lud??!!!

Jos jedan novi dan
Trebala sam skolu, al jbg.. dr. plan
Popila sam kavu, te pricekala 2frendice i najfrenda u kaficu.. Juce je frendica bila izvidit situaciju.. planirali smo oprat vinariju izvan mjesta,.. na dr strani izvan grada.. mjesto je pusto, malo ljudi i na osami... frendica jee bila juce, da je cuga unutra.. treba nam cuga, jer planiramo party (sub)...
Ujutro cim sam se digla, nije mi nikog bilo, smotala sam jednu, izasla iz kuce te po pustoj kratici, za centar lagano zapalila...
Stara me zivcano nazvala za nekih sat vremena.. onako kako mi je trebala sk zavrsit..odletjela sam doma..
sve mi bilo ubrzo jasno.. na stolu je stajala moja zaliha pljuge, nesto u najlonu umotano, i nekoliko pljuga vec smotanih.. pokraj toga mojih 1000kn.. derala se, isamarala me..itd.. rekla je da ne vjeruje, da imam kod sebe, ajde jos nekako, al da dilam..a joj.. izvlacila sam se, al neuspjesno.. jbg, prvi put sam skupa sakrila travu i novac.. i pala istodobno..jbg..
jos me i pita: drustvo ti kakvo je..a zna li ti decko sta ti radis?
htjela sam joj odg:pa otkud mi to?? al nisam, kao ni nista u vezi toga.. mogla mi napravit bilo sta..sutjela bi.. NE CINKAM!!!
ona se i dalje derala, cmizdrila, proklinjala boga sto me dobila takvu kakv jesam, a ja sam stalno gledala di ce s pljugom.. na kraju je sve uzela i bacila u smece, te bacila u kontejner.. bog nebi vise nasao.. tad mi tek doslo da placem.. oslo 500kn, kao nista...iliti kako doslo :) hahah
Isto tako prije nekih pol g, mislila sam da ce se kanijee vratit, i stavila travu susit na radijatore(kisa je padala, pa mi se smocilo..).. dosla je, nisam ju cula, uzela to u ruke i pitala:sta je ovo??!!
snasla sam se i rekla: pa caj.. nabavila domaci..
nista bila sse okrenula, nazad svojim poslom..
al sad sam u govnima totalnim.. mislim da cu Novu g slavit pred kompom il tv-om.. zivcana je i nesmijem nigdje( mozda ni skolu xD hehe ).. jos kad skuzi opet markiranja...ajme meni...
decko mi se ne javlja nista.. nism ga vec vidjela vec 3-4 dana,, osim onaj pozdrav prekjuce.. ima pametnijih poslova, shopingira, nazvala sam ga prije.. smijao se ko lud mom problemu i naveo kako on uziva u shopingu s frendovima.. nakupovao si majca, hlaca i novu jaketu.. moram i to vidjet :)))..
u svakom slucaju, cekam njegov poziv, da ce proc do mene, vec dobrih 5h.. ne vjerujem da cu i to dozivit.. morat cu opet ja njega nazvat, ili ce mi prije ipak stici poruka: nista se ne javljas? di si?

21:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.