utorak, 13.10.2009.

nastavak urnebesa...

Nisam izdrzala cijeli dan doma..
kako je dosao ovaj frend do mene, navukla sam trapke i maju, malo sminke i odjurili na kafu..
dosli u kafic kad tamo 2 frenda i frendica.. kupio jedan od likova novi auto..mislim prvi auto, ne novi.. a nikad jos nije vozio.. ima 18g i jos nije sjeo za volan.. inace vozi vec koju godinu motor, skuter, pa sportivu..stalno mijenja.. i sad se rjesiio svega i kupio si auto.. nista sjeli mi u auto od moga naj frenda i otisli do njega doma, da vidimo sto je on to kupio.. inace nema vozacke za nista :).. kako nas frend dovezo, tako je bacio pogled i odletio ca..ima nekog posla, nisu svi bolesni ko ja :)))
i nista ostalo nas 4.. ja nemam pojma vozit, a ni frendica.. ovaj koji je kupio auto vozio je 2 puta pred nekoliko dana.. a ovaj drugi sjeo je tocno 4 puta za volan i pritom unistio aute.. prvi put se zaletio u stablo, jer mu bratic dao jir autom..drugi put slucajno su sjedili on i 4 frenda u autu, onak sek pijani i on je zapalio cigaru i slucajno zakacilo cijeli auto..bili su vatrogasci gasit, jer je auto u meduvremenu i eksplodiro, jer je odma ulovilo sve i poccelo gorit ko ludo, a oni trcati petom vjetra van iz auta.. treci put pokrao je baki auto i razbio ga..pa je radio punih nekoliko mj po ljeti da to otplati(17g).. i zadnji put je bilo to da je sjebao mjenjac ovom mom naj frendu jer mu je dao auto da ode po cigare..pacijenti...
u svakom slucaju.. nista sjeo vlasnik za volan i mi lijepo krenuli.. pomalo..
izasli na cestu, 20 na sat se vukli prema nenaseljenom dijelu..najbolje je bilo krenut kad smo izasli na gl. cestu.. likovi izvadili prospekt i gledaju kako ubacit u petu...ajme..
auti trubili, preticali, mi stojimo svako toliko na sredini ceste, decki izlaze i glledaju nesto na autu,.. i nista usli oni u auto(stali na cesti gledali oni nesto ispod, ja i likica nabijale muziku i namjestale baseve).. kad ono oni udu i da cemo krenut, a ni pet ni sest murja iza nas.. vozac se usro, nabio gas, a posto nema pojma o pojmu, drzi gas, a stojimo na mjestu... ovaj dr. mu vice premjesti u brzinu...i nista ja i ovaj pocceli se cerit iza, on i frendica ispred se zivciraju i pokusavaju premjestit mjenjac u brzinu..i nemam pojma, nekako smo krenuli.. murja za nama, a ovaj vozi, tako da mu auto svako malo napravi poskok, jer nema pojma o voznji..ja ne vjerujem kud bas sad murja...i nista mi nabili gas po nekoj sporednoj jednosmjernoj cesti, razbili pol auta, ispred.. ja i ovaj iza se ne pestajemo cerit... murja upalila rotirke i svjetla...i nista ovi se deru, da se zamjene da ovaj frend do mene vozi.. nista stali oni, premjestio se ovaj brzo, preko svih nas za volan, jer je jednosmjerna i murja ne moze nista,,,i ganjali smo se s murjom, po nekim ulicicama, okretali rucna gore-dole, odletjeli u graju, krenuli dalje..usrala sam se,, glavno da nitko se nije sjetio cajke ugasit..
kad se frend zadero: nemamo benze i ulje nam svjetli..cjedi kako smo razbili auto.. nista lik se okrenuo, te krenuo prema sumskim putevima.. frend se zadero: dokumente i sve u ruke i svako na svoju stranu, sto ga vise noge nose, bez cinkanja...zaustavio auto, te poceli svi trcat po livadicama, do sume.. murja se derala za nama.. izasli su iz auta te nas nastavili ganjat..., ja sam napravila citav krug te se vratila do auta.. nije bilo nikog, vidjela sam dva plava kretena, na sredini livade, kako se deru nesto jedan na drugog, udaljeni od mene nekih 300m..na radio je lik govorio, saljemo pojacanje, javite tocan polozaj...
znam upalit auto te krenut, al sta ako krenu zamnom???!!!
uvijek s sobom noosim noz, izvadila sam ga iz dzepa pederuse (Lacost eee xD hehe) te pocela busit gume, s druge strane auta, da me ne vide..,,, sjela sam u nas auto te krenula nizbrdo.. na cestu izletio je ovaj dr. frend koji je vozio, preuzeo volan, te odjurili..
kasnije za 2h dosla mi poruka: di ste vi?? mi smo ludi, pogotovo, ovaj ostao bez auta, sjedimo u kaficu!!! mokri i blatni.
odvezli smmo auto do frenda doma i smijali se, koje smo budale... steta na autu nije velika.. bit ce ko nov za koji dan..
murja citavo popodne kruzi po mjestu...
inace, auto je na lika kojeg murja vec trazi nekih 4 mj i ne moze ga nac, zato ga je lik i uzeo po ful povoljnoj cijeni...mora promjenit tablice, jer iako je registracija istekla, kad ju panduri vide uvijek polude ....
u svakom slucaju svatila, i ono malo sumlje sto sam imala da za nasu policiju ima jos koja sansa, pala je u vodu...totalno su nesposobni, pustit auto sam, na 300m od sebe.. nisam gledala dal je bilo kljuca, al mogla sam i njihov dipit...i odjurit..
al zadnjih dana bas sranja... prosli tj bio je jos gori..al pustimo prosli..gleedajmo u buducnost :)

e kako je to sve bilo oko nekih 3 pa do7 dosla sam doma okko 7i po...tako mi i stara dosla.. i sad doso mi decko i prijatelji pred vrata.. i ona meni, neidi nigdje bolesna si...a trebali smo ic do frenda u stan, sam je doma vec nekoliko dana..decko isplanirao da se ne prehladim do kraja..al nisam jer je rekla rade nek oni dodu gore, pa onda nisam htjela, jer znam da bi poludila, cim bi 6 njih uslo i pocelo galamit..nije mi jos upoznala decka, ni ja njegove..drustven je on, zajebant, al kako kaze, za sve ima vremena...izasla sam van na cestu, samo da ih pozz.. decko je uzeo samo broj i odgovorio mojoj staroj: hvala mama..**** decko.pusa.. to je bilo ono, sad ju ne pustite, dr. put vas ni necemo pitat.. xD..hehe

u svakom slucaju, prehladila sam se do kraja onim trcanjem po mokrom grmlju i travi, hladan vjetar..ae bar nema skole za mene... samo da me raska ne vidi, al sad ne sjedimo vise ispred kafica, vec unutra, pa ok..al dobro sad mi stara radi ujutro, vec je na 2h doma, a ja kad sam bolesna spavam full dugo do 12-13h.. inace se dizem vec na 6-7. ne mogu spavat.. takko znam kad mi nije dobro...
e da ona dozvola pusenja u zatvorenom, bas je dobro stigla.. isti dan kad su to uveli, odma je zahladilo.. bas se slozilo..mislim da bi svi prestali pusit.. ko bi vani sad stajo i pusio?.. nitko.!!! il moja ljubav jedina?!! on je lud za cigarama..
neki dan mi je nabrajao svoje prioritete u zivotu. onaj dan na partyju.. i to se dero, da su svi slusali..
ovak br 1 u nj zivotu cigare; alkohol, posao, pa ja...
onda je ispravljao: cigare, alkohol,posao, pa ja.. ja sam ga i dalje gledala ko da me nesto odljepilo...kao i svi ostali, u moj pogled koji je govorio, ubit cu te...
pa je odlucio prepravit. ja misla oce, jer cu ga zaklat, kad ono: cek zajebo se, hahah, cigare, alkohol, droga, posao, pa ti..hahahaha
rekla sam: to je to, onda si moram nac nekog, kome cu bit, bar medu prve 3 stvari u zivotu.. znas sta to znaci???
nastavio se smijat i nabrajat, ovak ide: ona, cigare, alkohol...ja sam bila zadovoljna.. to je to...meni dovoljno..
laka noc..kisss

22:28 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.