Nevera s Kvarnera

ponedjeljak, 06.12.2004.

Big shit...

Mda... Nerado priznajem da me veliki voajer koji čuči u meni časovito natjera da bacim oko na velikog. Big brothera dakako. Neću ovom prigodom pisati o stanarima jer držim da su, s jednom ili dvije časne iznimke, iole zahtjevnijem gledatelju posvema nezanimljivi, nego me, upravo u vezi s tim, stalno prati neki osjećaj, sada kada se to primiče svom kraju, da je taj reality mogao biti zanatski puno kvalitetnije napravljen. Prvi i esencijalni pušing bio je odabir samih kandidata, jer ne mogu vjerovati da su odabrani bili najbolje što se nudilo. Objektivno, možda tek nekolicina njih ima neke odlike koje bi mogle biti zanimljive prosječnom gledatelju. Drugi je faux pas bio RTL-ovo maženje kandidata, kako odabirom nezahtjevnih tjednih zadataka, tako i nepotenciranjem konflikata među njima, što je rezultiralo posvemašnjom dosadnošću showa što je isti dalje odmicao. Stoga, po meni će ovogodišnje izdanje velikog biti upamćeno samo kao radikalni udarac pronatalitetnoj Vladinoj politici. Naime, siguran sam da će kod mnogih Hrvata uprizorenje Antonijine pozadine u g-stringu rezultirati permanentnim sindromom mlohave čune...

- 11:03 - Tvoja riječ-dvije (0) - Upapiri - #