<body> I. h.a.v.e. s.u.p.e.r. p.o.w.e.r.s..I. j.u.s.t. d.o.n.t. w.a.n.n.a. s.h.o.w. y.o.u.... - are you retarded?... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins



I. h.a.v.e. s.u.p.e.r. p.o.w.e.r.s..I. j.u.s.t. d.o.n.t. w.a.n.n.a. s.h.o.w. y.o.u....
29.03.2008. 18:54

finoAjd stvarno,skoro pa će 4.mjesec pa da ne ispadne da pišem 1 post mjesečno u prosijeku…Iako pišem.Hm.
Baš nisam neš potkovana kaj se češkanja dlanova tiče i ne znam bogec koji te dlan mora češkat da bi pare dobil.Zapravo mislim da me nikad dlanovi ni nisu svrbili,samo onda kad intenzivno mislim o njima i nadam se da ću,ako već taj neki dlan počeškam,pare dobit.Pa se počešem i čekam.I dobijem novce čak,da čovjek ne povjeruje.Doduše,ne odmah,al dobijem.Džeparac bar.Tak da ipak ima neke istine u tom.
I ne vjerujem da buba mara donosi sreću ak ti na dlan sleti.Ja mislim da je to onak.Samo po sebi sreća,ono,kao čudo neko il kaj,zato kaj mi nekak ne djeluju previše druželjubive i slete čovjeku na dlan jednom u…nekolko puno godina.Ono.Čisto da provjere šta to tak smrdi tam gore il da vide kakvo je vrijeme kod nas.
I ne vjerujem u rode da decu donose.Baš mi se to nekak glupo čini.I glup mi je i onaj koji je to zmislil i glupi su mi starci koji deci svojoj govore da ih je roda donesla.Koja fakin uvreda!Ono.Kao.Nije nam se dalo radit te pa smo te naručili.
Il ne znam.Mislim da možda i ne kužim kontekst u kojem se to govori.Ne znam.Možda rode osjete plodne dane pa ti dolete u dvorište da te podsjete.
Ali sam sigurna da je mog brata donesla.I vjerojatno joj je šusnul iz kljuna pa mu od tug paranoični strah od ptica i bilo čeg pernatog, piskutavog, dvoželučanog, šupljokoščatog, lepršavog i sl.
Ja mislim da bi ovo kak se sad osjećam moglo nazvat kroničnim umorom.Ko da me ce-ce muva piknula.Al nemrem zaspat šta je još tužnije.Šta ja znam.Ko da sam preumorna za spavanje.
Gledam si brata.On zna zaspat na stolcu.Sjedeći.Onak mu još ruke klatare mlohavo.Ni ne trza se.I niš ga ne budi.Ni mama.Ni budilica.Ni tv.I onda još plus toga hrče.Pili.Reže.Šmrca i šta ti ja znam šta.
A ja?mene svaki jebeni šum probudi.


A samo oću spavat,za ime boga.


Kolko puta napisah "JA" - ...
I feel - namcor
I need -
odgovor

<< Arhiva >>

0