<body> Y.o.u. a.r.e. s.o. f.u.n.n.y. I. f.o.r.g.o.t. t.o. l.a.u.g.h.. - are you retarded?... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins



Y.o.u. a.r.e. s.o. f.u.n.n.y. I. f.o.r.g.o.t. t.o. l.a.u.g.h..
17.02.2008. 16:09

finoLajk.Onak.Eeek.
Pišem novi post da ljudi prestanu čitat ružne stvari o Malom Klunu.
Danas sam posebno hiper.Ko da sam litru kole eksnula.
Spavala sam kod svoje Marijane.I to s njom u krevetu…hi-hi.
Ovaj smo put spavale u glava-do-glave pozi,a ne onak naopačke ko prošli put.Osim kaj se osjećam šišmišasto od tog jer mi se malo čini da visim, još mi moja Mare k tome ponekad gurne palac u nos il me zagrebe pa to malo začini snove.Tak da je glava-do-glave poza prihvatljivija.
Čak smo se i okrenule tam na onu stranu kreveta di joj piše ona fensi pjesma od Zabranjenog pušenja;Djevojčice kojima miriše koža…Pisala je to moja Mare i to je napisala tak ružno ko da je nogom škrabala,al je ona na to ponosna pa ok.
I Isusebožedragi!!Nemrem vjerovat da sam to zaboravila reć…
U sobi mi je tak zima da sam sva zanoktala i nedaju se gumbi stiskat na tastaturi.I moram priznat da mi je to čist nepodnošljivo.
Valjda se radijator pokvaril opet il kaj već.
Al nije to ono kaj sam vam povedat štela.Sobu sam čistila…Ahmojbog.Odred za čistoću je pljuga za mene kad se ja metle uvatim.Praši se na sve strane.Naprosto sam bila prisiljena na to jer se više nisam mogla snać u njoj opće.
I tako čisteći,negdje iza mnogo slojeva prašine i kukaca naletila sam na pisma koje sam dobila…ne!!Koja sam konstantno dobivala od frendicinog starijeg brata.Bilo je to u 2.osnovne,(on 3.,frajer obaro s nogu,onak,ošišan na kahlicu i uvek zamazan,ne znam jel prirodno bil tak čokoladni il mu je voda smrdela,ne znam stvarno,al imal je ono nešto…ono kaj obara sa stolca.)tak da sam ja teoretski prvog dečka imala još onda kad nisam ni znala da dečki ne piške čučeći.Neka su mi pisma dozlaboga neshvatljivo napisana da su me celu zbunila.Puna priloga i prijedloga koji pod milibogom niš ne znače.Ali…Ja sam tolko ponosna na njih da to ni normalno.
I tako.
U prvom pismu piše:Ja tebe volim.El ti mene voliš?Zaokruži;DA ili NE.
Drugo pismo:Daj zaokruži DA.
Treće: jučer sam te gledo dok si išla do auta i ja sam gledo za tobom sve dok nisi došla do auta i ušla u auto pa te više nisam vidio.(ma do auta?veliš auto?!)
Četvrto:možeš mi posudit pol kune?(??Pasmater,neki frikin sponzoruš)
Peto:E.Kupil ti bum poklon za Valentinovo.Daj kupi i ti meni pa si bumo skupa kupili pokolon.
Šesto je preintimno i nije za javnost.
Sedmo:daj ti mojoj sestri nekad pol kune jer joj ja svaki put kad ti šaljem pismo po njoj moram dati pol kune pa joj daj i ti nekad.
E onda mi je postalo nekaj sumljivo.Stalno novce fekta gad mali.
Pa sam malo pogledala ta pisma i skužila da dečec ima poprilično uredni rukopis za činjenicu da je…dečec.Pa čak ko da malo vuče i na rukopis njegove sestre.Pa malo ko da su srčeka i cveteki onak…kao prepravilni,ne?I da su koverte onak…Malo…a ma koji klinjo normalni bi rezuckal koverte za svoju curu?!
I onda mi je sinulo!!!
Pa to i ne šalje njen brat!Nije on mene nikad ni videl.Prevara!!Aha!To mi je slala ona!!Kuja.
Tak da izgleda da ipak nisam imala dečka.
Imala sam curu.
Skužila sam da sam svoje samopouzdanje gradila na klimavim temeljima pa sam pisma lepo pospremila negde daleko-daleko ispod kreveta i pokušavam zaboravit na njih.Za mene je to ipak i dalje prvi dečko.

Idem spat sad jer je ova zima u sobi nepodnošljiva,štipa glupača glupa.

Kolko puta napisah "JA" - ma daj.
I feel - eek
I need -
dečka.na aukciji sam od...sad.

<< Arhiva >>

0