the book of pain

Image Hosted by ImageShack.us

30.11.2007., petak

hm....

hm....
d evo proslo je dosta vremena od kad sam zadnji put bio ovdje...
sad sam na drugim stranicama
netlog (http://en.netlog.com/the_nanich)
my space (www.myspace.com/onemorekillband)

i tako sta da vam kazem
napokon sam nasao ljude koji su voljni svirat...
snimili smo demo koji mozete cut na gore danom my spaceu.

neznam sta da kazem jos
da meni i mojoj ljubavi ce jos malo 8 mjeseci i ful mi je drago sta sam s njom i ful je volim i mislim da to vec svi znaju hahahah
al uglavnom jedino nju ne zelim nikad izgubit...

mogao bi stavit par pikčursa:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moj bubnjar na zvijerki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moj vokal

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Me and my LOVE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
martina i andrea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
začuđeni zec i andrea nemam pojima cemu su se čudili hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
martina i deno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i najljepsi par na svijetu hh
maja i ja

neda mi se vise slika stavljat tako da
end is here...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

DESING BY *M*A*G*I*C*