the book of pain

Image Hosted by ImageShack.us

17.07.2007., utorak

ja ma.........

neznam zasto, zasto imam filing da se cjeli svijet samo srusio na mene da sam ja uvjek kriv za sve...
imam jedan cudan osjecaj i jednostavno nemogu nemogu izdrzat vise koliko me ubija...
neznam kako da se rijesim toga silno zelim da taj filling nestane i kad ga "nema" on je i dalje duboko u mojoj dusi i to me zivcira, dovodi do ludila

jednostavno neznam zasto sam takav debil zasto nemogu to izbacit iz glave neznam stalno si govorim da je sve ok nije nista ali onda opet taj usrani filing...
skuzio sam tako da s tim gubim sve oko sebe

ne zelim povrijedit nikog kad sam ovakav a znam da nekog ocu mislim nadam se da necu jednostavno htjeo bi razgovarat s nekim a neznam kako...
strah me da nebi ispalo gore umjesto bolje neznam;
stvarno se ne osjecam dobro puknut cu svakog trenutka
a neznam nemogu vise izdrzat
a nije samo i to razlog mom usranom filingu
kao secer na kraju su i moji odnosi u obitelji...ma nije vazno
puknut cu
nemogu vise
neznam sto da radim
najradje nebi vise nikad izlazio iz sobe neznam
zaboravio sve ljude i zivio u sjeni
neznam nis vise

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

DESING BY *M*A*G*I*C*