the book of pain

Image Hosted by ImageShack.us

11.07.2007., srijeda

hm...
mislim da ce i ovo bit jedan u nizu glupih posteva al jednostavno me zaboli kurac.
Boli me kurac za sve neznam toliko sam izivciran u ovom trenutku tako da bi sad da mi neko nes kaze bili to stara stari ili sestre ili ko od frendova mislim da mu nebi bilo ljepo...
neznam zasto sam ovakav stvarno neznam niti mi se neda saznat a u biti znam zasto sam takav al ne zelim o tom mislim jer me tako to raspizđuje i ono
Ako mislite mozda da je maja u pitanju
E PA NIJE SUPER NAM Je i to je jedina osoba zbog koje mi se zivi jer mi se iz dana u dan cini da je samo njoj stalo do mene i da me samo ona voli... dobro mozda i koji prijatelji tj prijateljice
al ugl bit tog svega je da ljudi koje sam volio ( starci ) od kad su poceli praznici totalno promijenili misljenje o meni na gore
a ja sam se i to svi kazu ful promijenio na bolje.
Ugl ne vjeruju mi vise nis, van izlazim svaki dan bez kune u đepu a glavno da sestre imaju po 500 kn svaka i da im daju svaki dan pare,
treće našli mi posao u nekoj šugavoj tvornici plastike a rekao sam im da ne zelim radit ovo ljeto
ali ne moji starci bi samnom kontrolirali ko nekom marionetom i ima tog jos puno
ali necu nikog tlacit mojim glupim zivotom mislim nije u potpunosti glup ima jednu jedinu ljepu stranu za koju sam se namucio i nacekao i ZA TU STRANU CU SE BORITI DA OSTANE OVAKO LJEPO I TRUDIT CU SE ŠTO VIŠE DA SE TA STRANA NIKAD NE PREKINE I VJERUJ TE MI ONA JEDINO ZNA KAKO MI JE A I JEDINA JE KOJU VOLIM VISE OD SVEGA I TAKO CE I OSTAT...
i da da se vratim jos na zadnju stvar sta moram napravit...
OVAKO PITAM SVE KOJI DODJU NA MOJ BLOG DA MI OSTAVE ODGOVOR NA PITANJE KOJE JE SLJEDEĆE:

Dali pobjec od kuce ili ne? ( mislim na sebe ) i molim vas objasnite odg.

poz svima HEAVY METAL 4ever

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

DESING BY *M*A*G*I*C*