nedjelja, 01.07.2007.

Jaka i snažna - zauvijek njegova ...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01


Danas sam bila žalosna.. srce mi je bilo tužno ko pokisla vrba.. odlučila sam i ove godine nešto kroz ljeto raditi i zaraditi.. i sad na kraju ispast će da ću i ove godine morati radit na more.. u Bol na Braču.. prošle sam godine bila u Poreču.. No sad postoji jedna veeeelika razlika.. Prošle godine plakala sam što se moram vratiti doma i nisam se dala doma, a ove godine jedva ću čekat da prođu dva mjeseca i da skočim na svog malog.. da ga vidim i cijeli dan ljubim i sve što dolazi u kompletu.. hm.. hihi.. Još ta moja odluka nije konačna.. to me stara nagovarala da razmislim pošto ovdje kod nas ništa nisam mogla pronaći. I ponuda je primamljiva, al da bar ona uključuje i maloga bubija ja bi bila najsretniji čovjek na svijetu. Kako god bilo da bilo.. razgovarali smo i sad sam napokon dobro.. malo sam došla k sebi. I sad vidim kolko me voli.. al još važnije kolko ja VOLIM njega. Happy sam jer imam njegovu prekrasnu iskrenu ljubav koja mi daje snagu, a s druge strane taaako mi se plače.. Ovo će biti ogroman korak.. čeka me još jedno dugo zanimljivo ljeto, ali i najljepši mogući 9. mjesec - mjesec za ljubav..Ne znam.. slušam Gibonnija jer ću cijelo ljeto živjet za dan da ga vidim.. 2.9. ćemo na Gibonnijev koncert jer se onda zatvara Špancirfest i znam da će to biti najljepši dan ove 2007. godine.. Dan kad ću opet biti s njim i ljubit ga, ljubit i ljubit.. Post je kratki ali "slatki" eheh.. nemam baš inspiracije.. al' važno je da se sad napokon osjećam malo bolje.. Već planiram šta ćemo i kako ćemo u 9. mjesecu a još nisam ni otišla na more. Sretna sam jer je moj mali tako pun razumijevanja i što je takav kakav je. Znam da mu mogu vjerovati i da se baš ničega ne moram bojati. Znam da će sve biti u redu i kad se vratim samo ćemo još više biti željni jedan drugoga. Ma živim za taj dan.. Shvaćam i da mu sigurno nije lako jer i meni je teško.. ne mogu objasniti koliko teško... ali sad kad smo popričali i sve dogovorili osjećam se malo bolje. Kolko mi je snage ulijao razgovor s njim. Ne mogu pronači riječi koje bi dočarale ovo moje sadašnje stanje. Znam samo da mi je teško ali i da sam jaka i hrabra i znam da će to vrijeme brzo proći.. a ja ću svaki dan misliti na svog malog slatkog i ne ga puštati iz misli.. Jaka i snažna sam danas a posebno moram biti narednih mjeseci - jer zauvijek sam samo njegova.. Ljubavi moja - VOLIM TE.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01

22:43 - Komentari (7) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.